شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان مطرح کرد
مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بابیان اینکه آمار تلفات جاده‌ای امسال 12 درصد کاهش پیداکرده است، بیان کرد: این آمار در حالی است که تعداد سفرها و تردد جاده‌ای افزایش پیداکرده بود.
غلام عباس بهرامی نیا بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با روسای شهرستانی حوزه راهداری که با اشاره به آمار 11 ماهه امسال در حوزه حمل‌ونقل اظهار کرد: آمار 10 ماهه امسال آمار نهایی کشوری است و مأخذ این آمار پزشکی قانونی کشوراست.

وی بابیان اینکه آمار تلفات جاده‌ای امسال 12 درصد کاهش پیداکرده است، بیان کرد: این آمار در حالی است که تعداد سفرها و تردد جاده‌ای افزایش پیداکرده بود این آمار نشان می‌‌دهد پلیس و راهداری در بحث نظارت و ایمن‌سازی محورها تلاش زیادی را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش‌بینی آمارهای جاده‌ای معمولاً در یک بازده زمانی 3 ساله ارزیابی می‌شود اما اغلب شاخص‌ها هرچند وقت یک‌بار موردسنجش قرار می‌گیرند.

بهرامی نیا با تأکید بر همکاری بین بخشی نیروهای راهداری، امداد و نجات و پلیس عنوان کرد: مجموعه همکاری مجموعه دستگاه‌ها به‌صورت زنجیره‌ای تأثیر بسیار زیادی در کاهش تلفات جاده‌ای گذاشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار