اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد کشور؛
ایمانی: بانک مهر اقتصاد با در نظر گرفتن اهمیت حفظ محیط زیست و نقش مهم آن در کیفیت زندگی و سطح سلامت مردم به منظور کمک برای مقابله با پدیده ریزگردها بخشی از هزینه های مسئولیت اجتماعی خود در ایام نوروز را...
سید ضیاء ایمانی امروز 23اسفند ماه در مراسم کاشت نهال در 180هکتار از عرصه‌های فوق بحرانی در اهواز اظهار کرد: این عملیات بیابان زدایی و جنگل کاری در کانون اصلی ریزگردها در نزدیکی شهر اهواز حوالی ایستگاه خسروی در مسیر جاده اهواز به ماهشهر انجام می شود که بانک مهر اقتصاد با در نظر گرفتن اهمیت حفظ محیط زیست و نقش مهم آن در کیفیت زندگی و سطح سلامت مردم به منظور کمک برای مقابله با پدیده ریزگردها بخشی از هزینه های مسئولیت اجتماعی خود در ایام نوروز را در جهت مرتفع شدن این معضل اختصاص داده است.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد کشور ادامه داد: بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌ها سالیانه هزینه‌های زیادی برای چاپ و انتشار سررسیدهای تبلیغاتی خود می‌کنند در این راستا با همفکری‌های انجام‌گرفته در بانک مهر اقتصاد، بحث جنگل کاری در استان خوزستان با توجه به مشکلات در بحث گردوغبار مورد توجه قرار گرفت تا با همکاری بسیج سازندگی، سازمان محیط زیست و منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال در 180 هکتار از کانون‌های ریزگرد اهواز بکنیم.

سید ضیا ایمانی افزود : خوزستان از نظر ظرفیت های اقتصادی و ذخایر منابع طبیعی ، استان خاصی در کشور است که استقامت و پایداری مردم آن در دوران دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ها پاک نمی شود.

وی ادامه داد : مردم این استان نباید درمقایسه با سایر استان ها در محرومیت به سر ببرند و شبکه بانکی کشور به عنوان ابزار مهم اقتصادی در راستای فعالیت های پولی و بانکی در بحث مسئولیت های اجتماعی نیز می تواند نقش موثری داشته باشد.

وی یادآور شد: بانک مهر در نظر دارد با به کارگیری یک کارشناس منابع طبیعی پس از جنگل کاری اراضی مورد نظر، مراقبت از نواحی درختکاری شده را نیز به مدت سه سال بر عهده گیرد تا نظارت کافی بر حُسن انجام کار برای به ثمر نشستن نهال های غرس شده به عمل آید.

سید ضیا ایمانی در پایان گفت: امیدواریم این اقدام زمینه خوبی برای دیگر بانک‌های کشور باشد تا این فریضه الهی و دغدغه مقام معظم رهبری را به جای بیاورند. امیدواریم توفیق داشته باشیم در سال‌های آینده نیز اقدامات این چنینی را در کشور و به خصوص استان خوزستان داشته باشیم.














نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار