اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان، تمهیدات اورژانس برای خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز را تشریح کرد.

دکتر شهیار میرخشتی با اشاره به تمهیدات مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز 97 اظهار کرد: از امروز(26 اسفندماه) دو درمانگاه در یادمان شهدای هویزه و همچنین یادمان طلاییه برای خدمات‌رسانی به زائران این یادمان‌ها مستقر شده‌اند. 

وی ادامه داد: در هر کدام از این درمانگاه‌ها یک پزشکی عمومی، یک پرستار مرد و یک پرستار زن و دو تکنسین فوریت‌های پزشکی به صورت 24 ساعته کشیک می‌دهند. این درمانگاه‌ها به صورت کانکس دایر هستند و هر کدام چهار تخت معاینه دارد. 

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان افزود: این درمانگاه‌ها تمام خدمات درمانی عمومی مورد نیاز زائران یادمان‌های دفاع مقدس از جمله تزریقات، سرم‌تراپی و ... و همچنین در صورت نیاز اعزام به مراکز درمانی با آمبولانس را انجام خواهند داد.

میرخشتی با بیان اینکه تمام محورها و مسیرهای خوزستان به خوبی تحت پوشش پایگاه‌های جاده‌ای فوریت‌های پزشکی قرار گرفته‌اند، گفت: درمانگاه‌های مستقر در دو یادمان شهدای هویزه و طلاییه تا روز چهارشنبه 15 فروردین ماه 97 به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مرجع / ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار