اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۶
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعلام کرد: با توجه به حوادث رخ داده تمام واحدهای این شرکت تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

امید اسدبیک چهارشنبه در اطلاعیه ای خطاب به کارکنان نیشکر هفت تپه بیان کرد:تصمیم به تعطیلی کلیه واحدهای این شرکت برای جلوگیری از صدمه احتمالی غیر قابل جبران و تا تعیین تکلیف و تامین امنیت برای ادامه کار اتخاذ شده است.

وی افزود: این تصمیم با توجه به اتفاقات پیش آمده در روزهای اخیر بالاخص روز جاری( چهارشنبه ) از سوی افراد غیر دلسوز و بی مسئولیت که توجهی به قوانین جاری شرکت ندارند و بنا به مسئولیت اینجانب اتخاذ شده است. 

در این اطلاعیه تنها بخش فعال شرکت نیشکر هفت تپه حراست اعلام شده که مسئولیت تامین ،‌ حفظ و‌ حراست از اموال شرکت را برعهده دارد.

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روز سه شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات معوقه خود با خاموش کردن کوره بخار و آسیاب تولید شکر در این شرکت را متوقف کردند. گزارش دریافتی از هفت تپه حاکیست این شرکت روز چهارشنبه نیز شاهد درگیری بوده است.

کشت و صنعت هفت تپه در 15 کیلومتری شهر شوش ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد. 

تعداد نیروهای شاغل در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خوزستان شامل کارکنان رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری تا پنجهزار نفر نیز اعلام شده است. 

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار