اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
با حاکم شدن سامانه کم فشار در خوزستان از امروز شنبه تا 13 فروردین شاهد کاهش چند درجه ای دما در بیشتر نقاط استان خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با حاکم شدن سامانه کم فشار در خوزستان از امروز شنبه تا 13 فروردین شاهد کاهش چند درجه ای دما در بیشتر نقاط استان خواهیم بود.

کوروش بهادری اظهار کرد: سامانه کم فشار کنونی که تا 13 فروردین بر خوزستان حاکم است، دمای اهواز را به 31 درجه کاهش می هد.

وی افزود: شب گذشته بارش های پراکنده در برخی نقاط استان از جمله ایذه، دهدز و اهواز اتفاق افتاد ولی وقوع پدیده گرد و خاک باعث شد تا سیستم بارشی به شکل مناسب عمل نکند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این که جو کنونی هوای استان تا سه روز آینده پایدار خواهد بود عنوان کرد: افزایش ابر و افت دما از امروز برای بیشتر مناطق استان پیش بینی شده و همزمان توده گرد و غبار عراقی که در حال حاضر بر استان حاکم بوده، ممکن است برای ساعاتی با فرو نشست خود باعث کاهش دید در اهواز شود.

وی ادامه داد: به دلیل ورود توده عراقی گرد و خاک به استان، دید افقی در ایذه یه یک هزارو 500 متر، شادگان 2 هزارمتر، لالی چهار هزار متر و اهواز پنج هزار متر رسیده است.

بهادری یادآور شد: با فرونشست گرد و خاک انتظار می رود برای ساعاتی دید افقی در اهواز به سه هزار متر کاهش پیدا کند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با 38 درجه و دزفول با 11 درجه سانتیگراد گرم ترین و خنک ترین نقاط استان بوده و دمای اهواز نیز در این زمان بین 18 تا 33 درجه در نوسان بوده است.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار