اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
تاکنون ۱۱ نفر در این حادثه جان باخته اند و ۶ نفر نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این آسیب و صدمه دیده بودند، که ۴ نفر از آنها در بیمارستان‌ها بستری هستند.
دکتر خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص حادثه آتش سوزی کوی علوی توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پی وقوع حادثه ی دلخراش آتش سوزی در کوی علوی شهرستان اهواز با ابراز تسلیت به عموم مردم شهرستان اهواز به ویژه خانواده های جانباختگان گفت :بنده با تماس استاندار محترم در دقایق ابتدایی وقوع حادثه  بلافاصله در محل حضور یافتم و کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط؛ اعم از دادستانی، نیروی انتظامی و مقاومت بسیج، اداره اطلاعات، شهرداری، آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی نیز در محل حضور داشتند و انجام وظیفه می کردند.

دکتر نبی اله خون میرزائی اظهار کرد: در محل حادثه سایر هماهنگی لازم را نیز انجام دادیم وبلافاصله به بیمارستان‌های محل بستری آسیب دیدگان رفتم و از لحظه مطلع شدن تاکنون، لحظه به لحظه با استاندار محترم در تماس بودم و ایشان نیز دستورات لازم را به بنده و مسئولین استانی ذیربط می داده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: تاکنون ۱۱ نفر در این حادثه جان باخته اند و ۶ نفر نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این آسیب و صدمه دیده بودند، که ۴ نفر از آنها در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی در ادامه بیان کرد: سایر مصدومیت‌ها، سطحی و خفیف بوده و منجر به بستری شدن، نگردیده است. 

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز تصریح کرد:این حادثه، تعمدی بوده‌است و مظنون اصلی حادثه، دستگیر شده است و سایر جنبه‌های پرونده، در دست بررسی قرار دارد.

وی در پایان گفت: انگیزه‌ی این حادثه،‌ شخصی ارزیابی می شود و شواهدی از انگیزه‌ی امنیتی یا قومی برای حادثه در دست نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار