اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی با اشاره به تحصیل 24 هزار دانش‌آموز در این شهرستان، گفت: 10 مدرسه کانکسی در روستاهای اطراف باوی وجود دارد که با احداث مدارس مناسب، تا پایان سال 97 مدارس کانکسی در این روستاها برچیده می‌شوند.
مجید موحدیان اظهار کرد: در شهرستان باوی در مجموع 24 هزار دانش‌آموز و نوآموز پیش دبستانی در 110 فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند. با توجه به تعداد دانش‌آموزان در باوی نیاز زیادی به ایجاد مدرسه در شهرستان احساس می‌شود.

وی افزود: به طور مثال در شهر شیبان به دلیل تراکم دانش‌آموزان، ایجاد سه واحد آموزشی جدید نیاز داریم. تلاش کرده‌ایم که مشکل کمبود مدرسه در این منطقه را از راه‌های مختلف رفع کنیم اما به دلیل تراکم بالای دانش‌آموزان در این منطقه، سال آینده به خصوص در مقطع ابتدایی با چالش مواجه خواهیم شد.

مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: در سال 92 و 93 نزدیک به 20 مدرسه کانکسی در روستاهای اطراف باوی وجود داشت؛ با توجه به تلاشی که در استان برای برچیده شدن مدارس کانکسی انجام می‌شود سال گذشته توانستیم 10 مدرسه کانکسی را به کلاس‌های ثابت تبدیل کنیم و امسال نیز قرار است 10 مدرسه کانکسی باقی‌مانده به کلاس‌های ثابت تبدیل شوند، به این ترتیب تا پایان امسال مدارس کانکسی در روستاهای اطراف باوی برچیده خواهند شد.

موحدیان با اشاره به پتانسیل‌های دانش‌آموزان شهرستان باوی، گفت: در گذشته آموزش و پرورش باوی از نظر میانگین نمرات امتحانات نهایی در میان 40 منطقه آموزشی استان در رتبه 35 قرار داشت اما با کارهای کارشناسانه انجام شده و شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان در طول چهار، پنج سال توانستیم این رتبه را به رتبه 16 ارتقا دهیم. همچنین در برخی رشته‌ها رتبه نخست کشوری را کسب کردیم. دانش‌آموزان باوی از استعداد و پتانسیل خوبی برخوردار هستند.


/یرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار