اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
شرکت خمیرمایه و الکل رازی موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی (ایزو 22000 و HACCP) شد.
علی احتشامی مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی با بیان این خبر ، گفت: شرکت خمیر مایه و الکل رازی با اخذ مجموعه استانداردهای  سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی ، اطمینان از کنترل نقاط بحرانی را ایجاد کرده و محصولات خود را از لحاظ مخاطرات غذایی تحت نظارت قرار می دهد و محصولی سالم و با کیفیت در اختیار مشتری قرار می دهد.

وی در ادامه افزود: ایزو ۲۲۰۰۰ مجموعه ای از مقررات است که شرکت ها با رعایت آنها می توانند سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی را در سازمان خود مستقر نمایند. در این استاندارد تمامی مخاطره هایی که احتمال وقوع آن در زنجیره ی تولید مواد غذایی وجود دارد شناسایی و ارزیابی شده و در نتیجه براحتی توسط یک واحد فرآوری و یا سایر واحدها در طول زنجیره تولید تا عرضه قابل کنترل هستند.

وی با بیان اینکه به مصرف کنندگان خمیرمایه "ناب مایه" اطمینان از کیفیت جهانی این محصول را اعلام می داریم ، گفت: عامل كلیدی موفقیت این استاندارد قابلیت آن در كنترل كلیه مراحل زنجیره تولید، فرآورری و عرضه مواد غذائی از محصول برداشتی مزرعه تا فرآوری در كارخانه ، انبار و نگهداری، بسته بندی و عرضه محصول نهائی و تمامی اجزای تشكیل دهنده آن است.

گفتنی است ، شرکت خمیرمایه و الکل رازی از صنایع وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در ۳۵ کیلومتری جنوب جاده اهواز – آبادان و در محل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی واقع شده است. این شرکت با عنایت به دارا بودن استانداردهای معتبر داخلی و بین‌المللی و همچنین ظرفیت تولید بالا و حضور در بازارهای منطقه و کشورهای حوزه خلیج فارس و دستیابی به سایر کشورهای قابل دسترس به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده و صادر کننده الکل و خمیرمایه فعالیت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار