اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
استاندار خوزستان:
 استاندار خوزستان گفت: بودجه نوسازی مدارس در سال ۹۶ با پیگیری های انجام شده دو برابر شد و تلاش کردیم در زمینه فضاهای آموزشی و ساخت مدارس، مناطق محروم و حاشیه ای را در اولویت قرار دهیم و از این طریق فضاهای آموزشی به صورت عادلانه توزیع شود.

غلامرضا شریعتی روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برچیده شدن مدارس کانکسی تا پایان سال ۹۷ در استان اظهار کرد: امیدواریم با جدیت این موضوع دنبال شود تا این وعده‌ای که به مردم داده ایم محقق شده و همه مدارس کانکسی در استان تا پایان امسال جمع آوری شود.

استاندار خوزستان افزود: در حال حاضر خوزستان از نظر سرانه فضای آموزشی پایین‌تر از متوسط کشوری قرار دارد و از همین رو باید تلاش کنیم در یک برنامه زمانی سه تا چهار ساله به بالاتر از متوسط کشوری برسیم و جزو ده استان اول کشور از نظر سرانه فضای آموزشی باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بودجه نوسازی مدارس در سال ۹۶ با پیگیری های انجام شده دو برابر شد و تلاش کردیم در زمینه فضاهای آموزشی و ساخت مدارس، مناطق محروم و حاشیه ای را در اولویت قرار دهیم و از این طریق فضاهای آموزشی به صورت عادلانه توزیع شود.

شریعتی در مورد فضاهای ورزشی مدارس توضیح داد: در سال گذشته ساخت ۸ استخر دانش آموزی را در دستور کار قرار دادیم و طبق برنامه قرار بود چهار استخر در سال ۹۶ و ۴ استخر امسال تکمیل شود که متاسفانه این امر انجام نشد و تنها یک استخر در سال ۹۶ به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان تاکید کرد: هفت استخر باقی مانده باید امسال تکمیل شود و همچنین احداث حداقل ده استخر دانش آموزی جدید در سال جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار