اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان خوزستان:
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان در اولین جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان که با حضور دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، نماینده دادستان خوزستان و نماینده شهرداری اهواز در بهزیستی برگزار شد گفت: طرح نوروزی ساماندهی معتادین متجاهر از 20 اسفند 96 تا 30 فروردین 97 در مرکز استان خوزستان و شهرستان های اندیمشک، آبادان، خرمشهر، دزفول، شوش و ماهشهر انجام شد.

علی حسن زاده با اشاره به اینکه متولی نگهداری یک الی سه دوره درمانی از معتادین متجاهر بهزیستی است بیان داشت: این طرح از سال 95 در استان خوزستان همزمان با 11 استان کشور با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری استان و شهرداری کلانشهر اهواز  آغاز شد.


وی ادامه داد: در طرح نوروزی امسال بالغ بر 300 معتاد متجاهر به مراکز نگهداری ارجاع داده شدند و به مدت 70 روز خدمات پزشکی، حمایتی، بهداشتی، مراقبتی و نگهداری دریافت کردند.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان افزود: توانمندسازی و آماده سازی شغلی و اعطای وام خوداشتغالی از دیگر خدماتی است که به معتادینی که در مراکز بهزیستی بهبود یابند ارائه می شود.

حسن زاده با بیان اینکه طرح جمع آوری معتادین متجاهر در طول سال در استان اجرا می شود توضیح داد: در ایام تعطیلات نوروز به منظور افزایش امنیت و رفاه حال عمومی و کاهش جرائم با گستردگی بیشتری انجام می شود.

وی در پایان تصریح کرد: بهزیستی خوزستان با 75 مرکز اقامتی و بهبودی (کمپ) ،65 مرکز سرپایی (MMT) و 11 مرکز کاهش آسیب (شلتر، DIC) نیازمند همکاری سایر دستگاه ها برای بهبود سلامت عموم جامعه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار