اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
تبریز از سوی سازمان همکاری اسلامی پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است.
رئیس جمهور و اعضای دولت سه‌شنبه هفته آتی به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، تشکیل و در آن روند اجرای برنامه ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف در مسیر توسعه بیش از پیش این استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه که روز سه شنبه با حضور بخش عمده وزرای کابینه، معاونان رئیس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و برخی مسئولین استانی برگزار شد؛ پس از ارایه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

همچنین در جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی با مرور پروژه های جاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان؛ در بخش‌های مختلف راه و راه آهن، صنعت و معدن، انرژی، آب و برق، بهداشت و درمان، کشاورزی، ترانزیت و گردشگری، فرهنگی و ورزشی، پیشنهادات و طرح‌های توسعه ای با هدف رفع نیازهای مردم استان مطرح و بررسی شدند.

در این نشست همچنین با اشاره به گزارش رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره رویداد "تبریز ۲۰۱۸ "که قرار است مراسم افتتاح رسمی آن همزمان با سفر رئیس جمهور به تبریز انجام گیرد؛ بر ضرورت برگزاری باشکوه این مراسم و نقش آن در توسعه گردشگری استان تاکید شد.

تبریز از سوی سازمان همکاری اسلامی پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است. این سازمان هر سال یکی از شهرهای اسلامی را به عنوان مقصد گردشگری به کشورهای اسلامی معرفی می کند. در همین چارچوب سال ۲۰۱۵ شهر قدس، سال ۲۰۱۶ قونیه از ترکیه و سال ۲۰۱۷ نیز مدینه در عربستان به عنوان پایتخت گردشگری معرفی شده بودند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، رئیس جمهوری قرار است سه شنبه هفته آتی به استان آذربایجان شرقی سفر کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار