اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی موظفند برنامه پروازی خود را متناسب با تعطیلی ساعات مذکور تنظیم کرده و به مسافران خود اطلاع‌رسانی کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که چهارشنبه ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه انجام نخواهند شد.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، توضیح داد: به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در این ساعات، در جهت حفظ ایمنی پروازها در فرودگاه‌های امام‌خمینی، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پروازی انجام نشود.

به گفته وی پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده ‌است که در این ساعات پروازی انجام نخواهد شد. تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی موظفند برنامه پروازی خود را متناسب با تعطیلی ساعات مذکور تنظیم کرده و به مسافران خود اطلاع‌رسانی کنند.

سازمان هواپیمایی کشوری پیش از این نیز در سال‌های گذشته به منظور حفظ امنیت برنامه‌های ویژه روز ارتش و عدم تداخل با پروازهای مسافری، تعطیلی این فرودگاه‌ها را ابلاغ می‌کرد.
طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ظهر فردا برنامه‌های پروازی این سه فرودگاه روال عادی خود را از سر خواهند گرفت.
بر اساس جدیدترین آمارهای اعلام شده از سوی شرکت فرودگاه‌ها، دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی تهران در کنار فرودگاه مشهد، بیشترین میزان تردد در سال گذشته را داشته‌اند و در کنار هم حدود نیمی از کل پروازهای سال گذشته فرودگاه‌های ایران را مدیریت کرده‌اند.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار