اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
طی نشست مديرعامل آبفاي اهواز با دكتر اردكانيان  وزير محترم نيرو، برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت شركت آبفا اهواز و همچنین مرتفع ساختن مشكلات چندین ساله و از ديرباز حوزه آب و فاضلاب این کلانشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

دکتر اردکانیان برنامه هاي ارائه شده توسط مدیرعامل آبفا اهواز را بسیار ارزنده دانست و از حمایت همه جانبه خود در راستای تحقق طرح ها به ویژه برنامه های جمع آوری و مهار فاضلاب ورودی به رودخانه کارون خبر داد و بر اجرای هرچه سریع تر برنامه ها تاکید نمود.

فردوس کریمی در این نشست، مطالعات انجام شده، طراحی و برنامه هاي اجرايي مجموعه آبفا اهواز را از جمله  ساخت كلكتورهای سواحل شرق و غرب کارون و ايستگاه هاي پمپاژ فاضلاب، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز،  توسعه و ساخت تصفیه خانه فاضلاب غرب و اجراي طرح هاي اصلاح و بازسازي شبكه هاي آب و فاضلاب  ارائه نمود.

 کریمی از اجرای کلیه برنامه های مهار و جمع آوری فاضلاب ورودی به كارون در محدوده اهواز به زودی خبر داد.

 وی از حمايت  استاندار خوزستان، مديرعامل و معاونين محترم شرکت مهندسی آبفا كشور  و نمايندگان مردم شریف اهواز در مجلس شوراي اسلامي  و همكاران مجموعه آبفا اهواز در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه های یاد شده در مدت يكسال اخیر تشکر و قدرداني نمود.

فردوس كريمي كه اين روزها تمركز خودرا در راه اندازي پروژه هاي زيربنايي اب و فاضلاب قرارداده است، مهار پسابی که سال هاست کیفیت آب كارون را تحت تاثیر گذاشته و موجبات نگرانی مردم را فراهم ساخته، از اولويتهاي برنامه هاي اجرايي خود قرار داده و اذعان ميدارد  اين موضوع يكي از ماموريتها و رسالت ماست  كه بزودي  مردم شاهد تحرك و تحول اساسي در بهبود اين امرمهم خواهند بود.

گفتنی است، از ابتدای سال گذشته تا کنون، بسیاری از پروژه های متوقف شده سال های گذشته آب و فاضلاب در اهواز به صورت فعال درآمده و ساماندهی وضعیت فاضلاب ورودی به کارون در محدوده اهواز از طریق اجرای طرح های موثر شامل ساخت خطوط جمع کننده (كلكتورها)، ایستگاه های پمپاژ فاضلاب و هدایت فاضلاب های ورودی به سمت تصفیه خانه های شرق و غرب در اولویت اصلی برنامه های اصلی و اجرايی مدیرعامل آبفا اهواز قرار گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار