اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
مدیر سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 9هزار و 519 فقره کارت تندرستی برای شاغلان صنفهای مختلف در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در سال گذشته صادر شد.
جعفر ربیهاوی سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد از شاغلین در مراکز مختلف دارای کارت تندرستی معتبر هستند.

وی با اشاره به کشف و نابودسازی بیش از 28 تن ماده غذایی غیر قابل مصرف در سال گذشته در جنوب غرب خوزستان گفت:در سال گذشته 41هزار و 121 مورد بازرسی بهداشتی از صنوف تحت پوشش منطقه جنوب غرب استان توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شد.

ربیهاوی افزود:در بازرسی انجام شده چهارهزار و 500 مورد سنجش کیفیت مواد غذایی به وسیله دستگاه‌های قابل حمل کنترل کیفیت توسط تیم‌های بازرسی انجام شده است و در پی آن 457 واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی و 71 واحد نیز پلمپ شد.

مدیر سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق سامانه کشوری 190 پیگیری نمایند.

600 هزار نفر جمعیت در شهرستان های آبادان،خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان استفاده می کنند. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار