اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: وام‌هایی که در سال 96 پرداخت‌شده حدود 7هزار و 600 فقره بودند که حدود 90 در صد آن‌ها جذب‌شده است.
پرویز فتاح صبح امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک استانداری خوزستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: در سال 96 حدود 108میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان کمک شد که این رقم  نسبت به سال 95 حدود 30 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: طبق آمارهای اعلام‌شده بانک‌های استان بیش از 100 میلیارد تومان به‌منظور کمک به اشتغال کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

فتاح افزود: وام‌هایی که در سال 96 پرداخت‌شده حدود 7هزار و 600 فقره بودند که حدود 90 در صد آن‌ها جذب‌شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته در حوزه مسکن نیز حدود 800 باب واحد مسکونی در بخش روستایی و شهری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث‌شده است.

فتاح دررابطه با تفاهم‌نامه بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در این تفاهم‌نامه مقررشده است که تعداد 2 هزار واحد مسکونی ظرف 3سال برای مددجویان احداث شود.

وی افزود: که از استاندار درخواست کردم مدت احداث واحدهای مسکونی را از 3سال به 2سال کاهش دهد و به ازای هر یک سال یک هزار واحد مسکونی را تحویل دهد.

فتاح عنوان کرد: در سال گذشته 37 میلیارد تومان وام از صندوق قرض‌الحسنه ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان پرداخت شد.

وی بابیان اینکه شخص استاندار در حوزه پرداخت وام به مددجویان به کمک خانواده کمیته امداد آمدند، بیان کرد: استاندار مبلغ  15میلیارد تومان و ما 15میلیارد درمجموع مبلغ  30 میلیارد تومان به صندوق قرض‌الحسنه جهت پرداخت وام به مددجویان اضافه کردیم.

فتاح با اشاره به تصمیم مجلس در بودجه 97 مصوبه و ابلاغ دولت مبنی بر اعطای 50 هزار واحد مسکن مهر به کمیته امداد و بهزیستی  گفت: خوزستان می‌تواند سهم بزرگی از این مسکن‌ها را به خود اختصاص دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر اختصاص مبلغ 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر عنوان کرد: سهم خوزستان نسبت به عدد خیلی خوب است صندوق توسعه ملی و یک سهمی از 1.5 میلیارد دلار را سازمان مدیریت به کمیته امداد داده که ابلاغ آن ظرف هفته آینده انجام می‌شود.

فارس/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار