اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
دلم می‌خواهد که فقط مهلتی ایجاد شود که بنشینم و ساز بزنم، آهنگ بسازم و ضبط کنم و بگذارم گوش کنید. بعد بروم جایی که دست‌تان به من نرسد.
عصر ایران؛ نهال موسوی - اغراق نیست اگر بگوییم هر ایرانی علاقمند به موسیقی پاپ اگر 10 آهنگ محبوب عمرش را انتخاب کند حتما نام ناصر چشم آذر در آن لیست خواهد بود. امروز این آهنگساز بزرگ درگذشت. به همراه برادر بزرگترش منوچهر و دوستش آندرانیک نقش بسیار مهمی در گسترش موسیقی پاپ در ایران داشت.

او به عنوان آهنگساز یا تنظیم‌کننده در ساخت قطعات ماندگاری چون «مداد رنگی»، «خدای آسمون‌ها»، «شب عشق»، «سوغاتی»، «هجرت»، «بزن تار»، «شانه‌هایت»، «عید شما مبارک»، «عسل چشم»، «رودخونه‌ها»، «گریه نکن»، «انار انار»، «مگیرش از من»، «دلم تنگه»، «گل‌واژه»، «فردا تو می‌آیی»، «زائر» و... نقش داشته است.

سال 1373 آلبوم بدون کلام "باران عشق" ناصر چشم آذر منتشر شد این اثرِ فارغ از شعر و کلام و تصویر، وارد زندگی عادی و جاری همگان شد؛ از استقبال عجیب در بازار موسیقی بی کلام تا پخش مکرر از رادیو تلویزیون و کلیپ و وله ها و فضای کافه ها و آهنگ انتظار تلفن و داخل اتاقک تنگ آسانسور از هر گوشه ای می شود گوشه ای از ترنم آرامِ باران عشق را شنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار