اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان:
محمود دشت بزرگ در مراسم تجلیل از کارگران شرکت به مناسبت روز جهانی کارگر و روز صنعت برق، اظهار کرد: پویایی و نشاطی که امروز در بدنه شرکت حاکم است و باعث شده شاخص های رشد و توانایی نمایان شود مرهون تلاش ها و همدلی پرسنل شرکت به خصوص شما کارگران است.

وی موفقیت های امروز شرکت را مرهون تلاش های کارگران و هماهنگی آنها با مدیریت شرکت در دوره های مختلف دانست و افزود: شرکت برق منطقه ای خوزستان در حال حاضر پیشرو ترین در شرکت های برق منطقه ای کشور است و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته رتبه اول جشنواره رجایی در سطح استان و یکی از 10 شرکت برتر کشوری در پیاده سازی دولت الکترونیک شده است.


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: اگر منابع مالی محقق شود در سه سال آینده در گستره دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد حداقل 4500 مگاوات آمپر و حداکثر تا 8 هزار به ظرفیت موجود شبکه و 2500 کیلومتر مدار به طول خطوط انتقال اضافه می شود که یک جهش قابل توجه در مسیر حرکت شرکت است.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه پرسنل شرکت در رسیدن به این اهداف نقش تعیین کننده دارند، اضافه کرد: برای عملیاتی کردن این پروژه ها، در سه سال آینده سالی هزار میلیارد تومان و در سه سال 3 هزار میلیارد تومان در شرکت سرمایه گذاری صورت می گیرد.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و وجود برخی ناملایمتی ها در حوزه اقتصاد گفت: ممکن است که این ناملایمتی های اقتصادی در صنعت برق هم پیدا شود مانند پرداخت حقوق فروردین ماه که در دو مرحله صورت گرفت، در تلاش هستیم تا حداقل تاثیر را در معیشت همکاران داشته باشد و خود را موظف به پیگیری مشکلات پرسنل در سطوح عالی وزارت می دانیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در بخشی دیگر از صحبت های خود به چالش های تابستان پیش رو و کمبود 3300 مگاواتی تولید برق نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی پرداخت و تصریح کرد: همه پروژه های لازم برای مقابله با این شرایط را عملیاتی کرده و قبل از تابستان 97 به نتیجه می رسند، در صورتی که مگاوات مورد نیاز تامین شود آماده مدیریت شبکه هستیم و این آمادگی نیز وجود دارد تا از همه ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی، ظرفیت تبادلی و محدود کردن خروج انرژی از استان و حتی تغییر الگوریتم شبکه برای عبور از تابستان 97 استفاده کنیم.

دشت بزرگ با بیان اینکه نیازمند همکاری همه مسئولان سیاسی و سازمان ها برای عبور از این شرایط هستیم، بیان کرد: ناحیه شمال یکی از نواحی مشکل دار شرکت است که با پیگیری های صورت گرفته سه نیروگاه 25 مگاواتی در شوش، هفت تپه و اندیمشک نصب و راه اندازی می شود.

وی گفت: سال 97 سال ویژه ای است و لازمه گذر آن خاص و ویژه رفتار کردن است و باید در این سال الگوی مصرف را اصلاح کنیم و خوش خلقی مصرف را اجرایی و تبلیغ کنیم، در این شرایط وات به وات مصرف انرژی و قطره به قطره مصرف آب مهم و تاثیر گذار است.

در پایان این آیین تجلیل، از کارگران نمونه شرکت برق منطقه ای خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تشکر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار