شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

رامی علاسوند در جلسه تودیع و معارفه شهردار و سرپرست شهرداری اهواز که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد اظهار داشت: یک هفته است از زمان مراسم تحلیف مورد هجوم تعدادی از اعضای شورا قرار گرفته‌ام که به موقع جواب همه آن‌ها را خواهم داد.

وی ادامه داد: در جلسات غیر علنی که قبل از شروع به کار رسمی شورا داشتیم بنا بر این شد که کتانباف سه ماه باقی بماند تا شهردار جدید معرفی شود، اما دوستان در روز مراسم انتخاب شهردار، گزینه دیگری را اعلام کردند.

وي ادامه داد: به مديران و مسئولان اطمينان مي‌دهم كه اعضاي شورا بنا ندارند كه كسي را از بيرون از شهرداري و بدون كار كارشناسي وارد شهرداري كنند. ما معتقديم كه بسياري از مديران توانمند هستند ولي متاسفانه به دليل برخي نامهرباني‌ها نسبت به آنها، بدون جايگاه هستند.

رييس شوراي اسلامي شهر اهواز بيان كرد: روز گذشته طبق ماده 71 و 73 قانون شورا، انتخابات شهردار و سرپرست شهرداري اهواز برگزار شد كه آقاي كتانباف راي لازم را براي ادامه كار در شهرداري اهواز كسب نكرد.

وي گفت: در راي‌گيري روز گذشته شورا، آقاي محمد صفري كه از پرسنل شهرداري است با 17 راي به عنوان سرپرست انتخاب شد و آقاي سيدخلف موسوي با 14 راي قاطع به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد و خواهش مي‌كنم به راي اكثريت احترام بگذاريد.

علاسوند افزود: گرچه آقاي كتانباف راي لازم را اخذ نكرد ولي معتقدم ذره‌اي از ارزشمندي و توانمندي‌هاي وي كاسته نشده و بي‌شك در جايگاه‌هاي ديگري از توانمندي‌هاي كتانباف استفاده خواهد شد.

رييس شوراي شهر اهواز تصريح كرد: با توجه به اين‌كه اهواز به مدت 28 ماه شورا نداشت ولي آقاي كتانباف توانست همچون دوران جنگ، سربلند و بدون حرف و حديث كارنامه درخشاني از خود بر جا بگذارد.

وي گفت: سرپرست شهرداري اهواز نيز تا صدور حكم شهردار جديد اهواز از وزارت كشور، حكم سرپرستي خود را دريافت كرده و به كار مشغول خواهد شد. انتظار مي‌رود سرپرست شهرداري همكاري كرده و در اين مدت هيچ‌گونه عزل و نصبي انجام ندهد و به هيچ عنوان نيروي جديدي در اين مدت استخدام نشود تا شهردار مشغول به كار شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
comment
0
0
comment اما جناب سرپرست در مراسم معارفه به این حرف علاسوند جواب داده که شورا نباید در کار عزل نصب های شهرداری مداخله کند و اگر اقتضا کرد عزل و نصب می کند این یعنی ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار