اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۰۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
گفتگوی اختصاصی با جاسم جادری رئیس ستاد دکتر روحانی

شوشان : یکی از انتقاداتی که بر دولت جدید از سوی برخی از خوزستانی ها و حتا نیروهای نزدیک به این دولت در استان وارد بوده است، نبود شخصیت های و مدیران خوزستانی در ترکیب اولیه دولت می باشد که این موضوع یکی ار نکاتی است که دولت یازدهم را از همه دولت های پیش از خود متمایز کرده است.

در ادامه تشکیل دولت جدید و انتصاباتی که در معاونت های ریاست جمهوری و حتا رده های مدیریتی پایین تر و زیرمجموعه وزرا در حال انجام است هنوز نامی از هیچ خوزستانی را نمی توان مشاهده نمود. این اتفاق که دل بسیاری از مردم استان را رنجور کرده است، مسوولیت افرادی را که به حمایت از دولت روی کار آمده، برخاسته بودند سنگین تر کرده است. نماد چنین افرادی رئیس ستاد دکتر روحانی در خوزستان است که امروز مورد سوال از سوی بسیاری از مردم و حتا همراهانش قرار گرفته است و از ایشان درباره بی سهم بودن خوزستان در دولت جدید پاسخ می خواهند. ادامه این روند باعث خواهد شد تا خوزستان هیچ مدیری را برای رساندن صدای مردم این استان به گوش دولتمردان نداشته باشد و از سوی دیگر با وجود این همه مدیران لایق و توانای خوزستانی در سطح استان و کشور و عدم توجه رئیس جمهور به این پتانسیل تاکنون این خطر احساس می شود تا برخی از این افراد از پذیرش هرگونه مسوولیت مدیریتی اعلام انصراف دهند.

تدبیر رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان در این نشست به آثار مثبت انتخابات 24 خرداد ماه ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این انتخابات باعث بازگشت اعتماد مردم به صندوق شد. این یک واقعیت اجتماعی بود که بخشی از مردم به دلیل حوادث اتفاق افتاده در سال 88 تصمیم به عدم شرکت در انتخابات 92 داشتند. اما با درایت حکیمانه مقام معظم رهبری و سخنرانی مدبرانه معظم له مبنی بر لزوم شرکت همه سلایق و گروه های سیاسی در انتخابات و همچنین در سخنرانی های بعدی (قریب به مضمون) که فرمودند : حتی کسانی که اعتقادی به نظام ندارند اما دلبسته به کشور خود هستند در انتخابات شرکت کنند و در نهایت تعبیر ایشان از رای مردم به عنوان حق الناس در اعتماد مردم و خلق حماسه سیاسی بهنگام و تاثیر گذار بود.

دولت روحانی توانسته امید را به مردم بازگرداند

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان به جلسات متعدد اقناعی در جهت ترغیب الیت ها و نخبگان استان برای فعالیت در ستاد اشاره داشت و گفت : نتیجه انتخابات سال 92 باعث شد که همه احساس پیروزی کنند و کمتر کسی با هر دیدگاهی احساس بازندگی می کند. جادری به پیروزی دکتر روحانی به عنوان چهره معتدل و تشکیل دولت فراگیر اشاره کرد و گفت : دولت روحانی توانسته امید را به مردم بازگرداند. 90 درصد مردم در این انتخابات به آشتی ملی رای دادند. وی بیان داشت : عده ای قلیلی هستند که همچنان بر طبل فتنه می کوبند که به خوبی دلالان و کاسبان فتنه در جامعه شناخته شده اند.

انتقاد از بداخلاقی های دوران تبلیغات ریاست جمهوری

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان گفت : دوره افراط گرایی به پایان رسیده و دوران تعامل، همگرایی و اعتدال آغاز شده است. وی بار دیگر بر بداخلاقی دوران تبلیغات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : مع الاسف در زمان سفر رسمی دکتر روحانی به عنوان کاندیدای مورد تایید نظام جمهوری اسلامی از برخی از مسئولان استان بداخلاقی ها صورت گرفت، به طوری که برای هماهنگی مکان سخنرانی دکتر روحانی با وجود هماهنگی های به عمل آمده و اطلاع رسانی به شهروندان تا دقیقه نود با مشکل مواجه شده بودیم. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی از کج سلیقگی های مسئولان در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مایه تاسف بود.

نگاه برخی مدیران خوزستان مرکز نشین فراملی است

جادری با اظهار تاسف از عدم حضور نخبگان و مدیران خوزستانی در کابینه دولت یازدهم گفت : گنجاندن مدیران لایق، شایسته و متعهد خوزستان به کمک نخبگان و مدیران خوزستانی مرکز نشین، رسانه های پرشمار استان، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی امکان پذیر است. وی با تعبیر به این نکته که ما 90 دقیقه را از دست دادیم و در حال حاضر در وقت اضافه قرار گرفتیم باید جبران مافات کنیم. این فعال سیاسی استان خوزستان گفت : تعلق خاطر و علقه برخی برخی از مدیران و نخبگان خوزستانی مرکز نشین ضعیف است و این عزیران باید در این مورد تجدید نظر کنند.متاسفانه برخی از آقایان خود را ملی و فراملی می دانند و در معادلات استانی ورود نمی کنند.

همگرایی و اتحاد راز موفقیت خوزستان

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان خوزستان ادامه داد : تکروی ها و خودستایی ها برخی از مدیران و نیروهای خوزستانی یکی از آسیب های جدی خوزستان به شمار می رود. وی یادآور شد: راز موفقیت استان و حضور پررنگ آنها در کابینه روحانی، اتحاد، همگرایی و دلسوزی برای استان است.

تقدیر از حمایت مجمع نمایندگان استان

جادری به عملکرد مجمع نمایندگان در جریان بررسی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت اشاره کرد و گفت: صدور بیانیه حمایتی از ورزای پیشنهادی از سوی مجمع نمایندگان خوزستان موضع اصولی و مثبتی بود.

ضرروت تشکیل نشست بزرگان خوزستان

وی در ادامه بر ضرورت تشکیل جلسات برزگان خوزستان متشکل از همه سلایق و گروه های سیاسی و قومیت های مختلف استان به منظور دفاع از حقوق مردم خوزستان و پیگیری مطالبات آنان تاکید کردو گفت : آقایان بدانند عدم حضور مدیران خوزستانی در کابینه آخرالزمان نیست و نباید نگاه آخر زمانی به استان داشته باشیم. فرصت ها باقی است و باید در این زمینه تلاش و هم افزایی خود را مضاعف کرد.

ضرروت اجماع نخبگان استان برای انتخاب استاندار

جادری همچنین بر اجماع نخبگان بر انتخاب استاندار کارآمد و معتدل و مودر حمایت از همه جریان های قانونمند و قومیت های استان تاکید کرد و گفت : حال اگر خروجی این اجماع و نشست از هر قومیتی بود باید همگان تمکین کنند. زمان آن رسیده است که از بحث قومیت گرایی عبور کرده و بر اتحاد و همگرایی اصرار ورزیم.

لزوم شکستن تابوی قومیت گرایی در خوزستان

این استاد دانشگاه می افزاید: هر خوزستانی یک ظرفیت بالقوه خاص خودش را دارد. فارغ از گرایش های سیاسی او یک سرمایه اجتماعی استان محسوب می شود که بایداز تجارب آنان در جهت توسعه پایدار تاکید کرد. ما به کسانی که عِرق خوزستانی دارد و قلبش برای خوزستان می تپد از هر گروه سیاسی برای توسعه همه جانبه استان نیازداریم. وی حلقه مفقوده پیشرفت استان را شکستن تابوی قومیت گرایی در استان عنوان کرد و گفت: نگاه سیاسی و قومی به استان خوزستان با منافع همه مردم خوزستان در تضاد است و باید این فضا تغییر یابد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
comment
4
2
comment سلام
یک مصاحبه با ریاست ستاد مردمی استان انجام بدید
جادری ریس ستاد مرکزی بودند و هیات علمی کدام دانشگاه؟

اما ریاست ستاد مردمی استان دکتر ساکی بودند و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی
کمی بروز باشید
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
comment
comment این دکتر ساکی کی هستند که کسی نمیشناستش!!!!
کجا بودن که امروز اسمش رو می بینیم...!
comment
شعیب
| United Kingdom |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
comment
comment ایشان از نخبگان استان هستند
حق می دیم نشناسید
چون از صنف شما نیستند
comment
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
comment
2
2
comment ریس ستاد مرکزی زحمت زیادی برای انتخابات کشیدند
اما ستاد مردمی هم نقش بازی کرد

ستاد مردمی از جوانان نخبه استان تشکیل شده بود اما برخی چهره های قدیمی و فسیل استان مانع بروز قابلیت این افراد جوان هستند
تیم مشاوران جوان استانداری در ستاد مردمی نقش مهمی بازی کرد

شوشان دنبال این افراد هم بروید
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
comment
4
1
comment موافقم
راستی جادری هیات علمی کجاست؟
چی درس میده؟
دکترا کجا گرفته؟
پایان نامش چی بوده؟
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
comment
2
0
comment دکتر روحانی درخوزستان چه هنگام تبلیغات چه بعد ازان به نام اقای جادری میشناسند دکتر ساکی کیه چه محلی از اعراب داره ان زمان که اقای جادری دکتر روحانی را در سفرها به استان به تمام مناطق میبرد اقایان کجا بودند
comment
داریوش ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
comment
2
2
comment برای این افرادی که از اصل توانایی ها و حلوص نیت آقای جادری غافل و به دنبال حاشیه می روند متاسفم.
آقای جادری نماینده سه دوره مجلس آنهم در دوران سخت اواخر جنگ و بازسازی بعد از جنگ را به عهده داشتند و تجربیاتی هم در سمت معاونت وزیر صنایع داشتند بعلاوه در اوج ناامیدی از پیروزی دکتر روحانی ایشان بدون هیچ چشمداشتی و با اندک افراد و علیرغم نامهربانی ها ستاد ایشان را فعال نمودند بطوری که زحمات شبانه روزی ایشان را همه به چشم دیدند پس لطفا اگر حمایت نمی کنید سمپاشی نکنید
comment
سوسنگرد
|
United Kingdom
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
comment
0
2
comment بله آقای جادری بسیار برای سوسنگرد تلاش کرند.....
پس اگر می تونه بره اونجا دوباره کاندید بشه........
comment
مردم
|
United Kingdom
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
comment
1
2
comment سلام
نه جادری و نه هیچ شخص دیگری عامل پیروزی آقای روحانی نبودند
بلکه مردم در پیروزی نقش داشتند و باید دید می تواند پشتوانه مردم را در آخر چهار سال داشته باشد
comment
یک مشاور جوان
|
United Kingdom
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
comment
0
3
comment با سلام
دکتر ساکی از نیروهایی موثر آقای دکتر جادری بود
در واقع دکتر جادری به ایشان نگاه ویژه خواهد داشت.
برای هردو آرزوی موفقیت داریم
comment
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
comment
0
3
comment گله مندی از دکتر روحانی به دلیل عدم حمایت و عمل نکردن به قول و وعده خود از دکتر جاسم جادری برای تصدی پست استانداری که اگر ایشان در راس ستاد دکتر روحانی در خوزستان نبود این همه مردم و عشایر و نخبگان از ایشان حمایت نمی کردند و تمام شخصیت های استان از نزدیک شدن به ستاد روحانی به دلیل ترس و واهمه حاضر نبودند حتی مکانی برای ایراد سخنرانی نمی دادند پس وجود موثر و تلاش شبانه روزی دکتر جادری در خوزستان عامل پیروزی ایشان در استان بود.
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
comment
0
0
comment دکتر جادری حمایت نشد که ریاست ستاد مردمی را داشت
علاوه بر این هیچ نگاهی به نخبگان استان نشد که یکپارچه در کنار دکتر جادری و با مدیریت دکتر ساکی کار کردند.
جلسه ای که در ملی حفاری با ستاد استان گرفته شد کاذب بود چرا که هیچ کدام از نیروهای موثر حامی ر.روحانی نبودند و ستاد دکتر رضایی و ستاد جلیلی حضور داشتند.
خدا بخیر کنه
comment
رحمان صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment نه تنها در مرکز استان شخصیت های توانمدی هست بلکه در شهرستان نیز نیروهای مخلص و مدیر و مدبر هست که در انتخاب دکتر روحانی در استان ودر جهت ایجاد همگرایی نقش مهمی داشتند .ومی توانند درسطح ملی هم مدیریت کنند بعد میبینیم در شهری مانند [...] فرمانداری تعیین می کنند که در مقابل این افراد علی رغم ااحترام به ایشان در سطح پایینی است
ببخشید این چه استدلالی است که اقای مقتدایی می گوید به ما گفته اند از بدنه استانداری فرماندار انتخاب کنند این کلید حل مشکلات استان نیست ودر واقع این کلید خیلی از دربها را نمی تواند باز کند .شما مدیر می خواهید یا تنها فردی برای اشغال جایگاه مدیر.اگر کسی حرف بزند سریعا به ان می گویید کار کردی برای موفقیت دکتر روحانی این جزو وطیفه بود ولی در مورد مدیریت حرف زدی این سهم خواهی و زیاده خواهی انحصارطلبی وغیره است لطفا در انتخاب مدیران استانتان دقت
کنید وقدر نیروهای ستاد مردمی ،اجرایی ،محلی،منطقه ایی و...را بدانید تا قدر شما را هم در سمتهای ملی بدانند.ارادتمند هر هم استانی دلسوز ومتحد ومخلصه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار