اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
امام جمعه آبادان گفت: نباید تمامی خدمات خوب دولت و نظام را نادیده گرفت تا سبب سوءئ استفاده دشمن شود.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور عصر امروز در آئین افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۶ کلاسه مهرگان ۲  ضمن اشاره به اینکه دین دار بایستی در کنار دین دانی باشد، افزود:زمانی مدیران آبادانی حکمشان را به طور مستقیم از وزیرا می گرفتند، در زمان حاضر بسیاری از نخگبان تحصیل کرده آبادانی در کشورهای مختلف دنیا حضور دارند.

وی با بیان اینکه آبادان روزی آبادان بود و برزیل جزوی از شهر ما محسوب می شد، اظهار کرد: زمانی که آبادان فرودگاه و سینما داشت دیگر شهرها و نقاط کشور از این امکانات بهره مند نبودند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: بایستی خدمات نظام اعلام شود و درست نیست که تمامی خدمات خوب دولت و نظام را نادیده گرفت تا سبب سوء استفاده دشمنان شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: آبادان سرشار از ظرفیت ها و نعمات است و در زمان حاضر بنا بر اعلام رئیس آموزش و پرورش شهر، حدود ۱۲ مدرسه کم داریم اما  به نظرم همین تعداد هم کم است.

وی افزود: استعدادهای نابی در آبادان وجود دارد که بایستی همگی دست به دست هم دهیم تا چنین کارهای ارزشمندی در شهر رونق یابد.

حجت الاسلام ابراهمی پور اظهار کرد: منطقه آزاد اروند در زمینه تجهیز مدارس کارهای خوبی انجام می دهد اما نباید کاری کنیم که دشمن تصاویر قبل و بعد از انقلاب آبادان را با هم مقایسه و از این موضوع سوء استفاده کند، لذا با عزمی جدی سبب تحولات خوب در آبادان شویم.

وی با بیان اینکه مدرسه سازی در آبادان نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است، تصریح کرد: چنانچه توسعه نیروی انسانی در کشور محقق شود، روزی می آید که تمام کشور را نخبگان در بر گیرند.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار