شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان در گفتگو با شوشان:
طاهره عیدی زاده از عملکرد لیست امید در خوزستان ابراز رضایت کرد و بیان داشت: با توجه به پتانسیل و شرایط موجود در استان شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب رضایت نسبی از عملکرد لیست امید دارد.
طاهره عیدی زاده رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان در گفتگو با شوشان اظهار کرد: روز گدشته از طرف شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان جلسه ای مشترک با حضور علی ساری و همایون یوسفی دو نفر از نمایندگان لیست امید در اهواز با هدف تعامل بیشتر بین دبیران احزاب و نمایندگان برگزار شد.

عیدی زاده افزود: این جلسه با موضوعاتی از قبیل عملکرد نمایندگان لیست امید در اهواز، اقدامات و پیگیری نمایندگان در کمیسیون های تخصصی شان، ریزگردها، بحران آب، مسائل زیست محیطی و اهداف و برنامه های اصلاح طلبان برگزار شده است و در جلسات بعدی حتما دیگر نمایندگان لیست امید حضور خواهند داشت.


رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان یادآور شد: نمایندگان باتوجه به زمان موجود و کم به سوالات اعضای شورای هماهنگی پاسخ دادن زیرا در یک جلسه نمی توان تمام ابعاد عملکردی نمایندگان را مورد بررسی قرار داد.

یوسفی نماینده مردم اهواز و لیست امید از عملکرد و کارهای انجام شده در حوزه سلامت و زیر ساخت های پزشکی خوزستان مطالبی را بیان کرد و خبر داد در خوزستان 11 بیمارستان جدید افتتاح خواهد شد.

علی ساری، با توجه به حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس به اقدامات انجام شده در حوزه خود و رفع آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین، پیگیری نیاز های معلولان و کودکان اشاره کرد.

عیدی زاده تصریح کرد: البته مسائل و مشکلات کلان استان به تنهایی به دست نمایندگان اهواز حل نخواهد شد و نیاز به همدلی و همکاری دیگر نمایندگان و مسؤلین در خوزستان است.

وی تاکید کرد: زمانی مسائل و مشکلات استان حل خواهد شد که همه نمایندگان خوزستان یکصدا حرکت کنند و نماینده ایی اگر بخواهد به تنهایی و جزیره ایی عمل کند هیچ یک از مسائل حل نخواهد شد.

عیدی زاده از عملکرد لیست امید در خوزستان ابراز رضایت کرد و بیان داشت: با توجه به پتانسیل و شرایط موجود در استان شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب رضایت نسبی از عملکرد لیست امید دارد.

وی ادامه داد: برگزاری مداوم این جلسات موجب اطلاع بیشتر شورای هماهنگی از عملکرد و کارهای در حال انجام لیست امید در خوزستان خواهد شد تا با تعامل و همکاری بین نمایندگان و شورای هماهنگی خروجی مناسبی در راستای خواسته های مردم از لیست امید داشته باشیم.

گفتنی است شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب با هدف بررسی عملکرد نمایندگان لیست امید در دو سال و نیم گذشته اقدام به برگزاری نشستی با حضور 2 نماینده اهواز در لیست امید در مجلس شورای اسلامی کرده است.

به گفته رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان به تازگی کمیته هایی در دل شورای هماهنگی تشکیل شده که از میان کمیته های مذکور، ماموریت ارائه شیوه نامه و برنامه ریزی نحوه برگزاری نشست بررسی عملکرد نمایندگان به عهده کمیته سیاسی گذاشته شده است.

در پایان دو نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به تشریح عملکرد خود در شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار