اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
رئیس پلیس تهران بزرگ از برخورد قاطع با ماموران سدمعبر شهرداری منطقه 15 که به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کرده بوند، خبر داد.
خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس تهران بزرگ از برخورد قاطع با ماموران سدمعبر شهرداری منطقه 15 که به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کرده بوند، خبر داد.

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم متنشر شده در فضای مجازی مبنی بر اهانت و توهین ماموران سد معبر به پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: در هفته گذشته برخی از ماموران سد معبر منطقه 15 شهرداری تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال ماموریت بوده توهین و تعرض می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد با هماهنگی دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و از امروز رسیدگی پرونده آنها آغاز می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی تمرد از دستور پلیس یا مقابله با ماموریت پلیس جرم محسوب شده و از دو ماه تا سه سال زندان دارد. ما با این افراد برخورد قاطع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کسی به مامور پلیس در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کند.

وی همچنین در خصوص استفاده از اسامی خارجی در سردر برخی اماکن عمومی مانند پاساژ‌ها گفت: بر اساس قانون اماکن استفاده از عناوین خارجی در سردرب واحدهای صنفی مغایر قانون است مگر اینکه مجوزهای لازم را در این خصوص اخذ کرده باشند. قطعا اماکن و پلیس با این قبیل موارد در صورتی که مشاهده کنند یا وزارت ارشاد و یا اصناف به آنها گزارش کند برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: مقابله با دستفروش‌ها، سد معابر و کودکان کار جزو وظایف شهرداری تهران است و در صورت نیاز اگر از پلیس بخواهند پلیس نیز همکاری لازم را با آنها خواهد داشت.

سردار رحیمی در خصوص برقراری نظم و امنیت در شب‌های ماه رمضان گفت: پلیس تهران بزرگ از ساعت 10 شب تا شش صبح توسط امیر جانشین مدیریت می‌شود و با توجه به اینکه در ماه رمضان برخی از اصناف مانند سینماها و اغذیه‌فروشی‌ها باز هستند و تا سحر فعالیت می‌کنند بحث ایجاد برقراری نظم و امنیت در تهران در ساعات پایانی شب و تا سحر مضاعف می‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین در خصوص پخش فوتبال از سینما گفت: هنوز درخواستی در این موضوع نه به پلیس تهران بزرگ و نه به ناجا ارائه نشده است ما منتظر هستیم تا اگر درخواستی مبنی بر پخش فوتبال در سینما از دستگاه‌های مزبور به پلیس ارائه شد در ابتدا ابعاد موضوع را بررسی کرده و سپس نظر خود را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: دوستان پیشنهاد را ارائه دهند تا بررسی کرده و اگر ملاحظاتی لازم دارد نسبت به آن اعلام کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار