شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
در آیینی روز یکشنبه با حضور فرماندار شهرستان گتوند و جمعی از مسئولین محلی، دکتر هومن حاجتی به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان گتوند معارفه شد.
دکتر هومن حاجتی بیست و سوم اردیبهشت ماه جاری در حکمی از سوی دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ،به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان گتوند منصوب شد.

علی خدری غریبوند فرماندار گتوند در این آیین که در شورای اداری شهرستان گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، از زحمات و خدمات پرویز رضایی معاون سابق فرماندار تشکر و قدردانی و انتصاب هومن حاجتی به عنوان معاونت جدید فرمانداری را به وی تبریک گفت.


سرپرست جدید معاونت فرمانداری گتوند نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد استاندار خوزستان ،فرماندار شهرستان گتوند و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدوارم بتوانم در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گتوند و عینیت بخشیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید گام بردارم.

دکتر هومن حاجتی در ادامه از زحمات چند ساله پرویز رضایی معاون سابق فرماندار در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

حاجتی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی(روابط بین الملل) است و مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان اهواز، مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز، مسئول تشکل های غیر دولتی و مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان اهواز پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از جمله سوابق وی بوده است.

پرویز رضایی معاون سابق فرماندار شهرستان گتوند در این جلسه حضور نداشت.

پرویز رضایی از نیروهای اصلاح طلب و باسابقه وزارت کشور از سال 93 تاکنون معاون فرماندار شهرستان گتوند بوده است.
شهرستان گتوند با 2 بخش مرکزی و عقیلی، و پنج شهر گتوند،جنت مکان،سماله،ترکالکی و صالح شهر و نیز 45 روستا در شمال استان خوزستان قراردارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار