اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

شوشان - زمان بابادی شوراب :

در بررسی مذاکرات با کشورهای بلوک‌ شرق و‌ غرب در موضوع برجام، که باعث حذف توان تکنولوژی هسته ایی ما گردید *و با در نظر گرفتن زمان نزدیک شدن به اتمام ذخایر نفتی در منطقه، به احتمال زیاد جنگ خانمان سوزی در خاور میانه بوقوع خواهد پیوست که این موضوع دست آویزی برای خلع سلاح ارتش های کشورهای جهان و‌ بهانه ایی برای اینکه کشورهای جهان ظرفیت داشتن ارتش بصورت مستقل را نداشته و برای ایجاد جهان امن آینده، به تشکیل یک نیروی نظامی بین المللی واحد اقدام کنند.

از طرفی کارگزاران دولت تدبیر و‌ امید برای توجیه مشکلات خود در مسایل داخلی و‌ موضوع برجام دنبال وصل شکست خویش به تسلیحات موشکی و ‌توان نظامی کشور که با هزینه بسیار بوجود آمده، می باشند.

که می توان گفت این موضوع هدف و‌ برنامه دول شرق و‌ غرب ‌به قصد خلع سلاح کامل کشور ما می باشد، ‌که یکی از بهانه ها، استفاده از این سلاح ها خارج از توافق و‌ قرارداد خرید به کشور دومی برای استفاده از آنها واگذار گردیده است، می باشد.

البته اگر استفاده از این نوع تسلیحات نظامی در کشورهای همسایه اتفاق افتاده باشد، جای سئوال است که کشورهای مذکور چرا وقتی این تسلیحات را مستقیم از کشور اصلی سازنده آن تکنولوژی خریداری نموده اند، کشور ما را به عنوان واسطه معرفی می کنند؟

‌البته شاید استعمارگر بلوک شرق با این کار چند هدف را دنبال می کند اول اینکه با درج اطلاعات جعلی و همکاری  به کشورهای غربی، دوستی و نزدیکی خود را به آنها به اثبات می رسانند و‌ در وهله دوم با این کار آنها، کشور ما همیشه در تحریم قرار گرفته و‌ نیازمند به کشوری مانند چین و شوروی خواهند بود تا با این وسیله منابع ما را با قیمت خیلی خیلی ارزان در اختیار گرفته و ‌کشور ما را جز املاک خود بدانند!

این موضوع  ما را یاد این ضرب المثل بختیاری می اندازد: به میش اگو‌ بجه به گرگ‌ اگو ‌بگرس (به گوسفند می گوید فرار کن و به گرگ می گوید بگیرش)

عملکرد شوروی در قبال کشور ما به همین شکل است که در ظاهر در حال کمک به ما بوده و‌ از دیگر طرف اطلاعات کشور ما را جهت ایجاد تنش و ‌تحریم های بیشتر در اختیار آمریکا قرار می دهد تا از این طریق کشور و ‌دین ما را بعنوان متخاصم و‌ آشوبگر معرفی کند و ‌نهایت باعث تضعیف این همسایه قوی، با سابقه و دارای ایدئولوژی خود گردد.

۳۰ / اردیبهشت /۱۳۹۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار