اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
امام جمعه موقت اهواز در نشست با مدیرعامل آبفا اهواز:
صبح امروز، حضرت آیت‌الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در دفتر مدیرعامل شرکت آبفا اهواز حضور بهم رسانید و عملکرد این مجموعه را بررسی نمود.
فردوس کریمی در ابتدای نشست، گزارشی جامع از عملکرد یکساله خود در این شرکت ارائه و در تمام موارد حمایت بی شائبه دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان را عاملی مهم در پیشبرد اهدافش دانست.
 
آیت الله حسن زاده ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک رمضان و با ابراز خرسندی از اجرای پروژه های مهم آب و فاضلاب در اهواز در یکساله اخیر، گفت: آنچه شما در این مدت انجام داده اید به هیچ عنوان نتیجه کار در ساعات معمول اداری و یا براساس مسوولیت های ابلاغ شده در نامه های اداری نبوده و به حق حاصل دلسوزی و تلاش جهادی مدیرعامل و همكارانش می باشد. 

وی افزود: ان شا الله عملکرد شما به عنوان الگویی برای کلیه دستگاه های اجرایی در استان باشد و همانگونه که شاهد این همه تحول در حوزه زیرساخت های آب و به ویژه فاضلاب در این مدت بوده ایم، شاهد اتفاقات خوشایند در حوزه خدمات دیگر دستگاه ها نیز باشیم. 

امام جمعه موقت اهواز ارتباط تنگاتنگ مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با جامعه دانشگاهی و ظرفیت های علمی در راستای برون رفت از روش های سنتی را یکی از علل اصلی موفقیت این مجموعه برشمرد. 

احیای ظرفیت ها و تاسیسات بلا استفاده حوزه آب در اهواز با روی کار آمدن فردوس کریمی یکی دیگر از مواردی بود که ایشان از آن به عنوان اقدامی بسیار تاثیرگذار جهت رفع معضلات چندساله یاد نمود. 

وی با بیان اینکه استان خوزستان دارای یک استاندار تلاشگر و پیگیر می باشد، اظهار کرد: الحمدالله استانداری داریم که با تلاش بسیار توانسته بیشترین میزان اعتبارات را برای استان جذب نماید و در این مسیر اگر تمام دستگاه ها همچون آبفا اهواز جهادگونه عمل کنند شاهد تحولات و به ثمر نشستن این تلاش ها خواهیم بود. 

حضرت آیت الله حسن زاده در ادامه با اشاره به شرایط بحرانی منابع آب کشور، کمبود نقدینگی و اعمال تحریم های سنگین، بیان داشت: همه این موارد عواملی برای سخت تر شدن کار دستگاه های اجرایی می گردد و البته بر آستانه صبر شهروندان نیز تاثیرگذار است لذا با پیش آمدن مشکلی هرچند کوچک شاهد بازتاب های اجتماعی و سیاسی گسترده ای هستیم.

امام جمعه موقت اهواز همچنین گفت: نیاز هست فقر فرهنگی در زمینه نحوه صحیح مصارف آب در بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی برطرف شود چراکه در روایات تاکید گشته حتی به بهانه انجام واجبات و مستحبات نباید اسراف نمود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار