اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
معاون عمرانی استاندار خوزستان؛
جلسه شورای اداری شوشتر با محوریت موضوع آب و خشکسالی و همچنین معارفه رسمی شهرداران شهرهای شوشتر و گوریه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
معاون عمرانی استاندار خوزستان بر لزوم بهره وری از ظرفیت های شوشتر جهت جذب سرمایه توسط شهرداری شوشتر تاکید کرد.

دکتر فرامند هاشمی زاده تلاش شهرداری شوشتر را برای درآمدزایی داخلی جزء ضروریات دانست و تاکید کرد: 35 درصد درآمد شهرداری از محل ارزش افزوده است و به نظر بنده باید این درصد پایین تر هم بیاید و تکیه شهرداری به صورت مستمر و بلند مدت بر ظرفیت های داخلی شهر مثل صنعت گردشگری و سواحل زیبای شهر باشد.

وی در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر در محل فرمانداری این شهرستان با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب گفت: سال های 77 و 88 اوج بحران های آبی را در کشور داشتیم اما وضعیت امسال بسیار بدتر و نگران کننده است.

وی اظهار کرد: با تدابیر انجام شده سعی در کاهش آسیب پذیری داریم ولی این موضوع نیازمند همراهی مردم و وقوع فرهنگسازی مناسب است.

هاشمی زاده با اشاره به وجود نعمات بسیار زیاد در شوشتر اذعان داشت: ظرفیت هایی که یکجا 
در این شهر وجود دارد را کمتر می توان در شهر دیگری پیدا کرد. شهری تاریخی، دارای هویت، پیشینه غنی و ارزشمند که نیازمند عزم جدی مسئولین شهرستان برای پیشرفت و توسعه است.

آبرسانی در شوشتر 80 درصد به وضعیت عادی رسیده است
در بخش دیگری از این جلسه فرماندار شوشتر در رابطه با وضعیت آب در این شهرستان گفت: حدود 50 روزی است که تمامی مدیران درگیر مسئله آب هستند و با تلاش شبانه روزی در حال حاضر 80 درصد به وضعیت عادی رسیده ایم.

حسین پنبه دانه پور اظهار کرد: باید از دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان و سردار گیلانی نماینده محترم و پرتلاش شهرستان تشکر ویژه داشته باشم چرا که در چند روز اخیر از طریق سازمان آب و برق خوزستان و وزارت نیرو و دکتر اردکانیان پیگیری های بسیار زیادی برای حل مسئله آب انجام دادند.

وی با اشاره وضعیت کشاورزی و کشت تابستانه در شوشتر خاطرنشان کرد: با تصمیمات اتخاذ شده از سوی استانداری خوزستان مقرر شده امسال ضمن ممنوعیت هرگونه کشت، معوض آن به کشاورزان زحمتکش پرداخت شود. امیدواریم و از کشاورزان عزیز می خواهیم که نسبت به این موضوع همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: به محض اینکه اطلاعی از شرایط و طریقه پرداخت معوض کشت به دستمان برسد فوراً اطلاع رسانی خواهیم کرد و انشاءالله به موقع اقدام می کنیم. 

در پایان این جلسه شیربیگی و دلفی به عنوان شهرداران جدید شوشتر و گوریه معارفه شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار