اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مک‌لارن سازمانی منحصر‌به فرد در دنیای اتومبیل، سرعت و فناوری است و در طولانی مدت رشد هیجان‌انگیز و ادامه‌داری را از خود نشان داده که دلیل اصلی سرمایه‌گذاری من محسوب می‌شود.
عصر ایران- مرثا والا- گروه صنعتی مک‌لارن در هفته گذشته اعلام کرد که مایکل لطیفی ،  10 درصد از سهام شرکت مک‌لارن را خریده و اینک یکی ازجدیدترین و بزرگترین سهام‌داران این شرکت محسوب می‌شود.

 این سرمایه‌گذاری 203.8 میلیون پوندی توسط شرکت نیدالای کانادا صورت گرفته تا سرمایه‌گذار مذکور به سومین سهام‌دار بزرگ شرکت مک‌لارن تبدیل شود.

در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری پادشاهی بحرین، با در اختیار داشتن 56 درصد از سهام مک‌لارن در پله اول مالکیت قرار دارد.

منصور عجه  نیز از دیگر سرمایه‌داران این شرکت است که طی سال‌های متمادی، حدود 14 درصد از سهام این شرکت را از آن خود کرده است.

منابع معتبر از ارتباط سرمایه‌گذاری مالک این شرکت کانادایی با حرفه پسرش بحث‌های زیادی مطرح کرده‌اند. نیکلاس لطیفی راننده ذخیره تیم "فورس ایندیا" در مسابقات فرمول 2 است. با این وجود مایکل لطیفی این ارتباط را رد کرده و دلیل سرمایه‌گذاریش را تحسین فعالیت‌های تجاری مک‌لارن و علاقه و دلبستگی به آن عنوان کرده است.

وی در این خصوص گفت: مک‌لارن سازمانی منحصر‌به فرد در دنیای اتومبیل، سرعت و فناوری است و در طولانی مدت رشد هیجان‌انگیز و ادامه‌داری را از خود نشان داده که دلیل اصلی سرمایه‌گذاری من محسوب می‌شود.

یک ایرانی  سومین سرمایه گذار بزرگ مک‌لارن شد

 مدیرعامل گروه صنعتی مک‌لارن نیز در این خصوص گفت: این تزریق برای ما یک رای اعتماد به استراتژی‌های آینده به شمار می‌آید و باعث ثبات رشد ما خواهد شد.

 به گزارش اتواسپورت،  لطیفی صاحب سومین شرکت بزرگ مواد غذایی در کاناداست و وجوه سرمایه‌گذاری وی در سال آینده توسط مک‌لارن دریافت خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار