اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
طی تماس تلفنی که توسط رانندگان رهگذر در جاده مذکور با مرکز ۱۲۵ اعلام شد مبنی بر واژگونی خودروی سواری پژو، آتش‌نشانان به محض اطلاع سریعاً با یک دستگاه خودروی سنگین به محل موردنظر اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: طی تماس تلفنی خودرهای رهگذر با مرکز ۱۲۵ مبنی بر واژگونی خودروی تانکر تریلی حامل بنزین، سریعاً دو خودرو به همراه آتش‌نشانان به محل اعزام شد.

وحید جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: مأموران آتش‌نشانی به محض رسیدن و مشاهده موقعیت و حساسیت حادثه برای جلوگیری از خطرات و انفجارهای احتمالی نسبت به کف‌پاشی محل واژگونی تانکر بنزین به زمین و خودرو اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه با حضور و بررسی موقعیت محل، رهنمودها و توصیه‌های ایمنی و تخصصی لازم برای امنیت محل به آتش‌نشانان ارائه شد، اظهار کرد: به علت حساسیت موضوع و نیاز مبرم به کف‌کش ضدانفجار، با شرکت نفت ملایر بابت در اختیار گذاشتن این وسیله هماهنگی شد که اعلام کردند وسیله مذکور را در اختیار نداریم و باید با همدان هماهنگی شود بنابراین مجدداً دستگاه سوم خودروی آتش‌نشانی وارد عمل شد و شهردار به همراه
معاون فرمانداری ملایر از روند عملیات بازدید کردند.

جوادی خاطرنشان کرد: در نهایت و بعد از تخلیه مقدار بنزین مانده در تانکر با فوم‌پاشی فراوان عملیات با موفقیت و بدون هیچ‌گونه حادثه خاصی به پایان رسید.

وی در ادامه به واژگونی خودروی سواری پژو در محور جاده توره- ملایر اشاره و اعلام کرد: طی تماس تلفنی که توسط رانندگان رهگذر در جاده مذکور با مرکز ۱۲۵ اعلام شد مبنی بر واژگونی خودروی سواری پژو، آتش‌نشانان به محض اطلاع سریعاً با یک دستگاه خودروی سنگین به محل موردنظر اعزام شدند.

جوادی ادامه داد: مأموران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی نسبت به قطع برق خودرو اقدام کردند که در این رابطه با توجه به قطع برق خطر ایجاد حریق رفع شده بود و به کسی آسیب نرسید و در پایان با هماهنگی نیروی اتتظامی و یدک‌کش حاضر در محل، خودرو به پارکینگ حمل شد.

وی به حریق‌های حادث شده طی یک ماه اخیر در ملک تجاری و نمایشگاه مبل و منبت اشاره کرد و گفت: طی تماسی تلفنی با مرکز ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی ملک تجاری واقع در خیابان الوند، به محض اطلاع یک دستگاه خودروی عملیاتی به همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل اعزام شد.

جوادی با بیان اینکه با رعایت اصول ایمنی حریق اطفا شد و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید اما اجناس داخل مغازه طعمه حریق شدند، افزود: کارشناسان علت حریق را در سیم‌کشی برق غیراستاندارد اعلام کردند.

وی یادآور شد: همچنین در ماه گذشته طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی ملک تجاری واقع در ابتدای ۳۰ متری تاجوک، دو اکیپ آتش‌نشانان همراه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

جوادی اظهار کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و مانع گسترش حریق به اطراف شدند، در این حادثه کسی آسیب ندید و علت حادثه نیز در دست بررسی کارشناسان سازمان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار