اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
شکل خبررسانی وسیع روزنامه ها و رسانه ها درباره مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی واکنش منفی سه روزنامه را در پی داشته است، کیهان و جوان با نگاهی مشابه و با سیاسی کاری دانستن مساله پوشش خبر ملک مطیعی از روزنامه های اصلاح طلب انتقاد کرده اند و جمهوری اسلامی هم از دریچه ای دیگر این تشییع جنازه را نقد کرده است.
برترین ها نوشت: شکل خبررسانی وسیع روزنامه ها و رسانه ها درباره مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی واکنش منفی سه روزنامه را در پی داشته است، کیهان و جوان با نگاهی مشابه و با سیاسی کاری دانستن مساله پوشش خبر ملک مطیعی از روزنامه های اصلاح طلب انتقاد کرده اند و جمهوری اسلامی هم از دریچه ای دیگر این تشییع جنازه را نقد کرده است.

کیهان: با اسم ملک مطیعی، سر مردم کلاه گذاشته اند

 آیا واقعا به آن صورتی که ذکر کرده‌اند او « امیرکبیر سینمای ایران » بود یا سطح نازل فیلم‌هایی که در آن ایفای نقش کرده بود به قول برخی تحلیل‌گران این روزهای سینما بازی‌های او را در سطح فیلم‌های اتوبوسی قرار می‌دهد.

نکته قابل تأمل آن است که مسببان ممنوع‌ از کار شدن این بازیگر، امروز در رثایش مرثیه‌سرایی کرده و به این و آن فحاشی می‌کنند که چرا قدرش را ندانستید و با او بد تا کردید! این روزها مدعیان اصلاحات نمی‌دانند دست به دامان که شوند و چگونه جنازه برجام را از قبرستان به شهر بازگردانند، شاید فوت یک هنرپیشه قدیمی بتواند این رسالت را برای زنجیره‌ای‌ها انجام دهد. نیت اصلی نیز جز گذاشتن کلاه مخملی بر روی مشکلات مردم نیست، مشکلاتی که اقتصاد بیمار کشور که حاصل برجام زدگی و دل بستن به دستان خارجی‌ها است نشانه گویای آن است.»

جوان: بی آزار بود اما طعمه ضد انقلاب شد

 چند ماه پيش از مرگ ملك مطيعي دو برنامه پربيننده تلوزيوني از او دعوت كردند. مهران مديري و آرش ظلي‌پور با حضور او برنامه هايشان را ضبط كردند ولي درست در دقيقه 90 و زماني كه مردم منتظر تماشاي اين برنامه‌ها بودند هيچ كدام از برنامه‌ها روي آنتن نرفت. رسانه‌هاي معاند خارجي و جناحي و دشمن در فضاي مجازي اين مسئله را بهانه خوبي براي تسويه حساب با نظام قرار دادند. ديروز در جريان تشييع جنازه مرحوم ملك مطيعي عده‌اي بابت همان ماجرا عليه صداوسيما شعار مي‌دادند. در واقع صداوسيما چندماه پيش از مرگ ملك مطيعي هزينه‌اي را پرداخت كرد كه اساساً بايد ديگران پرداخت مي‌كردند و عجيب بود كه به راحتي زير بار آن رفت؛ يك گل به خودي تمام عيار.

واقعيت ماجرا اين است كه مرحوم فردين و ناصر ملك مطيعي آدم‌هاي بي‌آزاري بودند. مردم هم آنها را دوست داشتند. مي‌شد سلوك با آنها را طوري مديريت كرد كه به طور كامل راه سوء استفاده دشمنان و ضدانقلاب را سد كرد.

روزنامه جمهوری اسلامی: فاسد بود

وقتی یک بازیگر فاسد دوران طاغوت می‌میرد، همین که مانعی برای تشییع جنازه و برگزاری مراسم معمول برای او وجود ندارد، به معنای رعایت حقوق شهروندی است، اما اینکه عده‌ای برای مطرح کردن او به عنوان یک هنرمند تلاش کنند، ظلم به فرهنگ و هنر جامعه است.

 حالا همفکرانش به جای اینکه از مسئولین به خاطر آزاد گذاشتنشان برای تشییع و برگزاری مراسم تشکر کنند، نباید احساس طلبکاری نمایند و درصدد بازسازی لشکر شکست خورده فرهنگ و هنر طاغوت برآیند.

از عده‌ای بازیگر بی‌اعتنا به ارزش‌ها و اصول و دور از فرهنگ و هنر واقعی، انتظاری غیر از تجلیل از یک بازیگر فاسد طاغوتی نیست ولی از رسانه ملی که از بیت المال تغذیه می‌کند و روزنامه‌هائی که از پستان پر شیر دستگاه‌های حکومتی تغذیه می‌شوند به ویژه از ارگان رسمی دولت توقع این نیست که با عناصر آلوده‌ای که می‌خواهند فرهنگ و هنر فاسد دوران طاغوت را بر گردانند و ذائقه جامعه را تغییر دهند و ارزش‌های دینی و اخلاقی را به فراموشی بسپارند همنوا شوند و چنین عناصر فاسدی را به عنوان الگوی هنری مطرح نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار