اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
مهران رجبی از احتمال ساخت سری دوم سریال طنز «سه در چهار» خبر داد.
خبرگزاری ایسنا: کانال تلویزیونی آی‌فیلم ۲‌ (ویژه کشورهای فارس‌زبان به‌خصوص افغانستان و تاجیکستان) که به‌ عنوان چهارمین کانال شبکه آی‌فیلم اواخر سال گذشته افتتاح شد، سریال «سه در چهار» با بازی مهران رجبی را برای فارسی‌زبانان افغانستان و تاجیکستان پخش می‌کند.

احتمال ساخت سری جدید طنز «سه در چهار»

مهران رجبی از اینکه پخش سریال «سه در چهار» از طریق آی‌فیلم با استقبال فارسی زبانان به‌ویژه مردم تاجیکستان و افغانستان قرار گرفته است، ابراز خشنودی و افتخار کرد.

او که با آی‌فیلم گفت‌وگو می‌کرد، توضیح داد: بسیاری از سریال‌ها، دیالوگ‌های از قبل تعیین‌شده و سفت و سخت دارند که هم گفتن و هم شنیدن آن آزاردهنده و قراردادی است؛ اما چنانچه در سریال‌هایی که ژانر کمدی دارند از دیالوگ‌های فی‌البداهه و توان بازیگران طنز استفاده شود، طبیعتاً موفق می‌شود که «سه در چهار» هم به همین دلیل موفق بود.

بازیگر «سه‌درچهار» با اشاره به اینکه به‌ تازگی مجید صالحی کارگردان سریال خبر از ساخت احتمالی فصل دوم این سریال داده است، اظهار کرد: من هم پیش‌تر از آقای «علی مقصودی» نویسنده این سریال شنیده بودم که قرار است فیلم‌نامه فصل دوم «سه در چهار» نوشته و ساخته شود. امیدوارم فصل دوم این سریال با همان افراد و همان زیبایی‌ها و قشنگی‌ها دیده شود.

وی درباره نقش‌هایی که تاکنون به ایفای آن‌ها پرداخته، تصریح کرد: چون من ژانرهای مختلف بازی کردم، دسته‌بندی‌های مختلفی را می‌توانم برای فیلم و سریال‌هایی که در آن‌ها نقش‌آفرینی کردم، نام ببرم؛ مثلاً در سریال‌های جدی می‌توانم به «روزگار قریب» اشاره کنم و در سریال‌های مناسبتی «زیرزمین» و «دردسرهای عظیم» و در سریال‌های کمدی هم به «سه در چهار» و «خوش‌نشین‌ها».

رجبی افتتاح آی‌فیلم ۲ را اقدام بسیار خوبی دانست و افزود: افتتاح شبکه‌هایی مثل آی‌فیلم ۲ می‌تواند باعث دوستی هرچه بیشتر فارس‌زبانان شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار