اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
مدیر کل امور روستایی خوزستان:
مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان روستاها را مراکز تولید و ارزش آفرینی دانست و گفت:دهیاران در کنار عمران روستایی به وضعیت معیشت و اشتغالزایی روستاها نیز ورود کنند.
عبدالله حسینی اظهار داشت: دهیاران در روستاها می توانند با آموزش های اشتغالزایی در حرفه های مختلف صنایع دستی و تولیدی اشتغال پایدار را به مردم روستا هدیه دهند.

وی افزود: با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در روستاها می توان فرصت‌ها و ظرفیت‌های اشتغالزایی خوبی در استان خوزستان ایجاد کرد.

حسینی اشتغال روستایی را محور کاری سالجاری اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان اعلام کرد و گفت: به لحاظ اهمیت خاص روستاها در اقتصاد کلان کشور با تصویب مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی برای اجرای طرح های اقتصاد پایدار روستایی و عشایری تصویب شده است.

وی سهم استان خوزستان را از این اعتبارات سه هزار و 400 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:به طرح های اشتغالزایی از سوی دهیاران از سوی چهار بانک عامل وام با بهره های پایین داده می شود.
مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان اظهار داشت:دولت به بحث اشتغال و عمران روستایی توجه خاص و ویژه دارد.

وی به تصویب تهیه سند چشم انداز توسعه روستایی و عشایری استان خوزستان اشاره کرد و گفت:این سند با رویکرد اقتصادی و معیشت در روستا در حال تدوین است و عملیات اجرایی آن پس از تصویب عملیاتی خواهد شد.

منطقه سه امور روستایی استانداری خوزستان شامل شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و هندیجان است.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار