اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:
بهرامی نیا گفت: شرایط تردد کامیون ها در محورهای استان از دو روز گذشته به شرایط عادی بازگشته است.
غلام عباس بهرامی نیا اظهار کرد : متأسفانه پس از اعتراضات اخیر کامیون داران، در برخی از محورهای استان خوزستان به برخی کامیون ها که از اعتصاب خارج شده بودند، سنگ پراکنی و یا از حرکت آنها ممانعت می شد.

وی افزود : خوشبختانه با مطرح کردن موضوع در شورای تأمین استان و ورود دستگاه های امنیتی و همکاری فرمانداران، شرایط تردد کامیون ها در محورهای استان از دو روز گذشته به شرایط عادی بازگشته است.

بهرامی نیا با بیان اینکه در دو روز گذشته مشکلی در این خصوص گزارش نشده است، افزود : پیش از این تعدادی موتورسوار و یا راننده خودروی شخصی که مشخص بود از سوی برخی اجیر شده اند، مشکلاتی را به وجود آورده و با پرتاب سنگ مانع حمل بار و حرکت کامیون ها می شدند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: استان خوزستان به اندازه شدت دیگر استانها با مشکل اعتصاب کامیون داران مواجه نبود و تنها در دو شهر بهبهان و ایذه، کامیون داران بدون ایجاد مزاحمت تجمع داشتند.

بهرامی نیا اظهار کرد : در استان خوزستان قبل از مطرح شدن بحث اعتصاب افزایش کرایه به میزان ۲۰ درصد برای کامیون داران در نظر گرفته شده بود و این امر موجب شد تا در بندر امام خمینی(ره) به عنوان مهمترین بندر استان و کشور در بحث حمل و نقل، اعتصابی صورت نگیرد.

/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار