اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تضعیف یکدیگر، تضعیف نظام و امت اسلامی است، تاکید کرد: پیوندها با یکدیگر باید مستحکم باشد. یک نشانه آن کاهش فقر است. در جامعه اسلامی نباید مظلوم باشد بلکه باید از تمام ظرفیت نظام استفاده کنیم.
ایلنا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های اول نمازجمعه این هفته تهران گفت: امروز امت اسلامی، امام و پیشوای خود را شناخته است و با قدرت قدم برمی‌دارد بنابراین جبهه مقاومت امت اسلام هر روز شاداب‌تر و مقاوم‌تر در برابر امریکا و نظام سلطه حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان محترم موفقیت شما در سایه ارتباط مستحکم ملت با امام خویش است.

تضعیف یکدیگر، تضعیف نظام و امت اسلامی است

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه افراد جامعه باید دست به دست یکدیگر بگذارند و باهم باشیم و نه در مقابل یکدیگر، اظهار داشت: ما دشمن مشترک داریم. اول دشمن ما، هوا و هوس ماست و باید در مقابل او استوار بایستیم. دشمن دوم ما شیاطین و در راس آنها شیطان بزرگ است. امروز باید در برابر دشمنان اسلام و مسلمین در کنار هم باشیم.

ابوترابی با بیان اینکه تضعیف یکدیگر، تضعیف نظام و امت اسلامی است، تصریح کرد: پیوندها با یکدیگر باید مستحکم باشد. یک نشانه آن کاهش فقر است. در جامعه اسلامی نباید مظلوم باشد بلکه باید از تمام ظرفیت نظام استفاده کنیم.

دستگاه قضایی تمام هویتش در دفاع از مظلوم است

ابوترابی افزود: دستگاه قضایی تمام هویتش در دفاع از مظلوم است. مظلوم در کشور باید احساس امنیت کامل کند و ظالم احساس ناامنی کند. اگر باهم باشیم، دشمنان وحدت و عزت اسلام نمی‌توانند از این شرایط استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه قوای مختلف با در کنار باشند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح امروز نماد این وحدت هستند. سپاه و ارتش در کنار بسیج، نه فقط بسیج ایران بلکه بسیج‌های عراق، یمن، سوریه و فلسطین در کنار هم هستند و لذا هر روز یک پیروزی بزرگتر به دست می‌آید. این پیروزی‌ها نشانه وحدت و انسجام قوا و نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی دنیای اسلام است.

امام نماد صبر در کنار حق بود

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به شخصیت امام خمینی ابراز داشت: امام در مسیر زندگانی خود به حیات الهی دست یافت و در تقرب به خداوند متعال در سایه تسلیم بودن در برابر آموزه‌های دینی دست یافت. امام نماد صبر در کنار حق بود. امام در دوران جوانی تسلیم در برابر خدا شد.

ابوترابی‌فرد اضافه کرد: قیامش برای خدا بود و تا پایان عمر اگر سخن گفت یا سکوت کرد و اگر قیام کرد و اگر فرمان دفاع از ایران در برابر دنیای آلوده به ظلم صادر کرد و اگر قطعنامه را پذیرفت، برای خدا بود.

امام راه را برای صبر جمعی ملت اسلام هموار کرد

وی با بیان اینکه امام راه را برای صبر جمعی ملت اسلام هموار کرد، عنوان کرد: وحدت امروز امت اسلام دستاورد قیام پانزده خرداد است. امام مسیر مقاومت و ایستادگی دنیای اسلام در برابر دنیای کفر را هموار کرد. ایستادگی ملت ایران سوریه، لبنان، بحرین، عراق و امت اسلامی در برابر امریکا و رژیم صیهونیستی و مزدوران آنها دستاورد حرکت امام بود.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: امام مستحکم‌ترین رابطه را با خدا برقرار کرد و راه را برای خلق امت اسلامی در حول رهبری صالح هموار کرد.

ادامه دارد... 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار