شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷
استاندار خوزستان :
عصر جمعه 11 خردادماه در آیینی با حضور استاندار خوزستان ، فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم منطقه پروژه آبرسانی به روستای امام حسین(ع) منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و طول شبکه توزیع 6300 متر به بهره برداری رسید .

دکتر شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به تلاشهای دولت تدبیر و امید در رفع محرومیت در روستاهای استان گفت: بهسازی معابر ، توسعه فاضلاب و زمین چمن مصنوعی و احداث مدرسه برای این روستا در دستور کار است.

وی افزود: نیازهای اولیه مردم در روستاهای استان را در حد توان رفع می کنیم و تامین آب شرب سالم و بهداشتی را جزو تکالیف اولیه خود قرار می دهیم.

استاندار خوزستان گفت: تامین نیازهای اولیه مردم مناطق  کم برخوردار دینی است که بر گردن ما بوده و خرسندیم که در این روز در ایام مبارک ماه رمضان آن را ادا کردیم.

وی بیان کرد: همچنین لازم است که آمار اهالی این منطقه به زودی اصلاح شود چرا که اعتبار دهیاری ها بر اساس سرانه جمعیت پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بحث توسعه فاضلاب  از دیگر کارهای اصلی این منطقه است که اکنون انجام شدن و تنها مسائل اصلی آن باقی مانده است و آبفای روستایی اقدامات لازم را در دستور کار دارد.

استاندار خوزستان گفت: علاوه بر اعتبار دهیاری از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز اعتباری برای بهسازی روستا اختصاص داده می‌شود تا سال ۹۷ در روستای امام حسین (ع) شاهد بهبود بخش های مختلف باشیم.

وی همچنین به احداث یک مدرسه در این روستا اشاره کرد و گفت: احداث مدرسه نیز در این روستا در دستور کار قرار می گیرد و تلاش می شود با توجه به تعداد بالای دانش آموزان دبستانی و راهنمایی این‌ خدمات در این روستا ارائه شود تا دیگر نیازی به تردد آن ها در مسیر این روستا تا روستای قلعه چنعان نباشد.

شریعتی اظهار داشت : در این روستا بر اساس شاخص جمعیت یا باید مدرسه ساخته شود و یا اینکه زیرگذری برای تردد امن دانش آموزان احداث شود.

وی تصریح کرد: همچنین احداث یک زمین چمن مصنوعی نیز با توجه به تعداد اهالی این روستا در دستور کار قرار می‌گیرد و اعتبارات مورد نیاز آن نیز تامین می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: بررسی ها برای احداث خانه بهداشت در این روستا نیز انجام می‌شود تا در زمینه بهداشت و درمان نیز بتوانیم خدمات ارزنده ای را به اهالی این منطقه بدهیم.

استاندار خوزستان گفت: بهسازی معابر ، توسعه فاضلاب و زمین چمن مصنوعی و احداث مدرسه برای روستای امام حسین (ع) منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون در دستور کار است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار