شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
شوشان : سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس یکی از دست به نقدترین نمایندگانی است که همیشه موبایلش به روی خبرنگاران باز است و جوابگوی سوالات آنها است به خصوص در این تعطیلات مجلس که راحت تر می توانی آن را گیر بیاوری.

او در گفتگویی کوتاه با سدید نیوز در رابطه با آخرین روند در رابطه با گمانه زنی های انتخاب استاندار خوزستان گفت: با وجود اختلاف رای های موجود در مجمع نمایندگان استان و همچنین تاثیر گذار بودن نهادها و دستگاه های دیگر در انتخاب استاندار،رسیدن به یک گزینه واحد کار بسیار دشواری میباشد و ما همچنان در حال رایزنی برای رسیدن به یک گزینه واحد هستیم، از این رو یکی از گزینه های مورد نظر نمایندگان عبدالحسین مقتدایی استاندار اسبق خوزستان و هرمزگان بود که ایشان در جواب به نمایندگان خوزستان اعلام داشتند ( من به کلاس اول برنمی گردم) و مطمئنا فردی با این دیدگاه هم نمی تواند به رشد و توسعه استان کمک نماید و مجبور هستیم به گزینه های دیگر فکر کنیم.

او این را هم گفت گمانه زنی های مربوط به علی نیکزاد وجود دارد ولی در مجمع نمایندگان استان در مورد ایشان اختلاف نظرهایی است. گفتنی است علی نیکزاد در دولت دهم عنوان اولین وزیر راه و شهرسازی را عهده دار بود و اغلب فعالیت وی در زمینه مسکن مهر و راه سازی بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار