اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
فرماندار شهرستان کارون:
فرماندار شهرستان کارون با بیان این‌که بیش از 40 درصد انشعابات آب خانگی در کوت عبدالله غیر مجاز است، گفت: اگر برخی از مناطق شهرستان با بحث افت فشار آب یا کاهش کیفیت آن مواجه هستند به دلیل فرسودگی شبکه‌های آب و همچنین وجود انشعابات غیر مجاز فراوان آب در شهرستان کارون است. 

معصومه خنفری در خصوص بحث کیفی و کمی آب در این شهرستان اظهار کرد: مشکلاتی در بحث کمی و کیفی آب شهرستان کارون وجود دارد که در تلاش هستیم این مشکلات را برطرف کنیم تا مردم از آب پایدار و با کیفیت بیشتری در شهرستان برخوردار باشند.

وی افزود: در برخی از نقاط شهرستان در حال احداث شبکه‌های آب به منظور تامین آب مورد نیاز مردم و پایداری آب مناطق هستیم. به تازگی کار احداث این شبکه‌های تامین آب در شهرستان آغاز شده و امیدواریم با اتمام کار این پروژه‌ها شاهد برخورداری مردم از آب پایدار و با کیفیت باشیم.

فرماندار شهرستان کارون با بیان این‌که در حال حاضر در حال احداث شبکه آب در منطقه درویشیه هستیم، تصریح کرد: آب مورد نیاز مردم منطقه اسلام آباد غربی شهرستان کارون از تصفیه‌خانه اهواز تامین می‌شود و با توجه به این‌که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، تامین آب این منطقه نیز با مشکل مواجه است. 

خنفری با اشاره به این‌که تصفیه خانه کوت عبدالله مشکلی ندارد، عنوان کرد: اگر برخی از مناطق شهرستان با بحث افت فشار آب یا کاهش کیفیت آن مواجه هستند به دلیل فرسودگی شبکه‌های آب و همچنین وجود انشعابات غیر مجاز فراوان آب در شهرستان است. 

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد انشعابات آب خانگی در کوت عبدالله غیر مجاز است، گفت: شرکت آبفا اهواز وارد عمل شده تا نسبت به حذف این انشعابات غیر مجاز در شبکه آب خانگی کوت عبدالله اقدام کند زیرا این موضوع باعث افت شدید فشار در منطقه و کاهش کیفیت آب شده است. 

فرماندار کارون خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که این انشعابات غیر مجاز مجانی است، با نصب پمپ نسبت به برداشت بی رویه آب از شبکه اقدام می‌شود و این موضوع باعث کاهش فشار آب برای افرادی می‌شود که به صورت مجاز از آب استفاده می‌کنند. همچنین در صورتی که شبکه دارای فرسودگی‌هایی باشد، شاهد آلودگی آب منطقه نیز خواهیم بود زیرا این انشعابات غیر مجاز به دلیل مخفی بودن از درون چاه‌های رو باز ایجاد می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار