اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
افتتاح پروژه آبرسانی به سه روستای بخش غیزانیه/ آیت الله فرحانی عضو خبرگان رهبری: رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان به عنوان پشتوانه نظام اولویت دارد/ استاندار خوزستان: روستاهای بخش غیزانیه باید به صورت کامل از نعمت آب شرب برخوردار شوند/ الباجی نماینده مردم اهواز: برای رفع محرومیت هنوز باید تلاش کرد
درویشعلی کریمی: فاز دوم طرح آبرسانی به بخش غیزانیه با اعتباری حدود 50 میلیارد ریال تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.
آیت الله سید عبدالکریم فرحانی شامگاه جمعه در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به سه روستای بخش غیزانیه اهواز اظهار داشت: بخش غیزانیه باوجود بیش از 400 چاه نفتی پس از 40 سال به تازگی از نعمت آب شرب بهره مند شده و شرمندگی ما مسئولان را به دنبال دارد که بعد از گذشت این سال ها تازه این خدمات به مردم ولایت مدار این منطقه ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر برخی از نقاط خوزستان از نظر زیرساخت ها، آب شرب و آب کشاورزی با مشکلات جدی مواجه هستند که زیبنده این استان ولایت مدار نیست.

عضو خبرگان رهبری تصریح‌ کرد: بر اساس نامه ای که به تازگی به دفتر ریاست جمهوری در خصوص مشکلات مردم خوزستان ارسال شده، وی دستور پیگیری مستقیم مشکلات خوزستان را به صورت ویژه داده است.

وی بیان کرد: جا دارد از استاندار خوزستان ، مدیریت آبفا روستایی استان و نمایندگان استان برای تلاش های بی وقفه در جهت خدمت رسانی به روستاهای استان تقدیر کرد اما هنوز ارائه خدمات به مردم مناطق کم برخوردار به شرایط مطلوب نرسیده و باید به صورت جدی تلاش شود .‌

استاندار خوزستان: روستاهای بخش غیزانیه باید به صورت کامل از نعمت آب شرب برخوردار شوند

همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم گفت: مشکل اصلی بخش غیزانیه، آب شرب بهداشتی است که در سال گذشته در بازدیدی که از این بخش داشتیم رسیدگی به این مشکل در دستور کار قرار گرفت اما تا اندازه ای اجرای امور به تأخیر افتاد.

وی بیان کرد: این وعده را می دهیم که آبرسانی به بخش غیزانیه در قسمت شرق و غرب جاده توسط سازمان آب و برق و‌مناطق نفت‌خیز به سرعت دنبال شود.

شریعتی گفت: روستاهای بخش غیزانیه باید به صورت کامل از نعمت آب شرب برخوردار شوند.
وی ادامه داد: این بخش جزو اولین بخش های بود که درآن مدارس کانکسی به صورت نهایی برچیده شد و پیگیری های لازم برای توسعه راه های این منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

الباجی نماینده مردم اهواز: برای رفع محرومیت هنوز باید تلاش کرد

همچنین جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه بعد از چهار دهه به تازگی آب شرب به مردم این منطقه رسیده و اهالی به حداقل نیازهای خود رسیده اند اما برای رفع محرومیت هنوز باید تلاش کرد.
وی بیان کرد: بزرگترین مخزن نفتی جهان در بخش غیزانیه است اما هنوز غبار محرومیت چهره این منطقه را پوشانده است.

وی ادامه داد: باید وقت بیشتری برای این مردم که حافظ و نگهدار تاسیسات نفتی و این انقلاب هستند، گذاشته شود ، مردم اینجا هنوز با بی مهری مواجه هستند.

کریمی مدیر عامل شرکت آبفا روستایی خوزستان: فاز دوم آبرسانی به بخش غیزانیه در هفته دولت به پایان می رسد

همچنین درویشعلی کریمی مدیر عامل شرکت آبفا روستایی خوزستان در این آیین اظهار داشت : این سه روستا در بخش غیزانیه واقع شده و 52 کیلومتر خط انتقال آب برای این مسیر تعریف شده است. 

وی افزود: 25 کیلومتر از پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه از سال گذشته آغاز و اکنون تکمیل شده و بقیه مسیر به دلیل کمبود لوله پلی اتیلن تا اندازه ای با تأخیر مواجه شده و تلاش می شود با تغییر نوع لوله ها و قرارداد جدید با یک شرکت دیگر، بتوانیم این پروژه را تا هفته دولت به صورت کامل به بهره برداری برسانیم.‌

وی بیان کرد: فاز دوم این پروژه نیز با اعتباری حدود 50 میلیارد ریال تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: اگرچه هنوز بخشی از پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه باقی مانده اما پروژه آب رسانی به سه روستای مسیر ام الطرفه این بخش تکمیل شده و پروژه های سایر روستاها نیز ظرف چند ماه آینده به صورت کامل تکمیل می شود.






















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار