اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
معاون برنامه ریزی فرمانداری آبادان:
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان از تعامل میان مردم و مسئولان به عنوان راهکار اصلی عبور از بحران کم آبی در این شهرستان نام برد.
امیر حمزه بزرگی نیا با اشاره به دستور فرماندار آبادان در راستای بازدید شبانه از روستای شلحه ثوامر و پیگیری مشکل قطعی آب این روستا با همراهی بخشدار مرکزی و رئیس امور آب و فاضلاب روستایی گفت: در نشستی رو در رو با اهالی این روستا شنونده صحبت های آنان بودیم اما آنچه که در مورد مشکل حادث شده برای این روستا می توان گفت آنکه فرسودگی و طول زیاد خطوط لوله آبرسانی سبب شده تا میزان آب کمتری به این روستا و روستاهای مشابه برسد.

وی با یادآوری مشکل کم آبی در سطح کشور از پائین آمدن دبی آب به عنوان مهمترین دلیل شوری و گاهی گل آلود شدن آب نام برد و افزود: اهالی روستا پس از این دیدار ضمن تاکید بر استفاده مطلوب و به اندازه آب توسط خود، رفع برخی از مشکلات در آبرسانی به روستاها را از مسئولان مربوطه خواستار شدند.

وی با قدردانی ازهمت کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی که به رغم وجود مشکلاتی همچون تاخیر در دریافت حقوق به طور شبانه روزی در تلاش برای رفع عیوب شبکه آبرسانی اظهار کرد:  در حال حاضر با پایان کار تعمیر پمپ های آب توسط کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی که تا ۵ صبح ادامه داشت، مشکل قطعی و کمبود آب در این روستا رفع شد اما همچنان نیاز به همراهی مردم در بحث مدیریت مصرف هستیم.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان همچنین در مورد رفع مشکل قطعی چند روزه آب در چوئبده گفت: متاسفانه وجود انشعابات غیر مجاز آب سبب افت فشار و گاها قطعی آب در این شهر می شود.

بزرگی نیا افزود: اگرچه بر مبنای الگوی مصرف آب روستایی باید ۱۸ هزار متر مکعب آب در چوئبده توزیع شود اما به رغم توزیع ۴۵ هزار مترمکعب آب در روز باز هم اهالی منطقه با مشکل کمبود آب مواجه هستند که این نشان از نبود مدیریت صحیح مصرف دارد که امیدواریم مردم به این مسئله بیشتر توجه کنند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان بار دیگر بر تعامل جدی میان مردم و مسئولان برای عبور از بحران کم آبی در شهرستان آبادان تاکید کرد.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار