اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
فرماندار اندیمشک:
جهانگیری با تاکید بر نقش بانوان در رونق اقتصاد خانواده گفت: بازارچه فروش محصولات ویژه بانوان در اندیمشک راه‌اندازی می‌شود.
پیمان جهانگیری  عنوان کرد: نقش زنان هنرمند در توسعه و اقتصاد خانوارها از دیرباز مهم بوده و باید در این ارتباط برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تحقق شعار هر خانه یک کارخانه در اندیمشک با توجه به ظرفیت‌های موجود باید برنامه‌ریزی شود، افزود: کارگاه بزرگی با هدف احیای بافت فرش دستی توسط تعاون روستایی اندیمشک در اندیمشک اجرایی و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اندیمشک، با مهم و برجسته خواندن نقش زنان در اقتصاد خانواده و تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای شکوفایی اقتصاد در شهرستان اظهار کرد: بازارچه فروش محصولات ویژه بانوان با همکاری استانداری خوزستان در اندیمشک راه‌اندزی می‌شود.

وی، با تاکید بر حمایت از طرح‌های خود اشتغالی گفت: در زمینه حمایت از کارآفرینی و کسب‌وکارهای کوچک که در قالب طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی محسوب شده در اندیمشک برنامه‌ریزی و آماده رفع موانع احتمالی هستیم.

جهانگیری با اشاره به موفقیت بانوان اندیمشکی در رشته‌های مختلف ورزشی تصریح کرد: با احداث مجموعه ورزشی حجاب و استخر دریا گامی بلند در زمینه ورزش بانوان در اندیمشک برداشته شده است.

/مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار