شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی روز سه شنبه 15 خرداد ماه از روند اجرای طرح آبرسانی غدیر بازدید کرد و آخرین وضعیت اجرای طرح را در گفتگو با خبرنگاران تشریح کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به دومین بازدید خود در طول شش ماه اخیر از پروژه آبرسانی غدیر اظهار کرد: خوشبختانه طرح پیشرفت خوبی داشته است. به زودی لوله گذاری با قطر 2.4 متر به سمت دز انجام می شود و 45 کیلومتر اول آن در هفته آینده به صورت ضربتی باید اجرا شود.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ پنجم و ششم ام الدبس در حال نصب است و بعد از 45 کیلومتر اول 105 کیلومتر دیگر در دو خط اجرا خواهد شد و به قرارگاه خاتم ابلاغ کردیم که خط اهواز هم انجام شود و امیدواریم تا پایان سال 97 این کار انجام شود.

شریعتی ادامه داد: امیدواریم تا سال آینده تامین آب شرب برای اهواز، شیبان، ویس و دغاغله از رود کارون متوقف شود و آب رودخانه کرخه و بعد از آن دز جایگزین شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح تامین آب شرب شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در اولویت اول است و بعد از آن قطع برداشت آب از کارون و جایگزینی آن از رودخانه کرخه برای تامین آب اهواز اهمیت دارد و رفتن به رودخانه دز که یکی از باکیفیت ترین آب‌های کشور به شمار می‌رود در مرحله سوم اولویت اجرای این طرح قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار