اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

بسم الله الرحمن الرحیم

شوشان : ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین، علی (ع) و سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی معمار کبیر انقلاب به استحضار مردم شریف و نجیب اهواز میرسانم که این روزها عده ای‌ با مشاهده برخی بحثهای کاری ایجاد شده بین بعضی اعضای محترم شورای پنجم با شهردار محترم، دست به قلم شده و یکجا عملکرد شهردار و شورا را به زیر سوال مى برند و ضمن نادیده گرفتن کارهای صورت گرفته، شهردار را به نا کارآمدی و شورا را به سیاسی کاری‌متهم می کنند!

لازم به ذکر است با‌توجه به اینکه‌ اکثریت قاطع شورا از یک جریان سیاسی خاص بوده و بر اساس دموکراسی این‌مجموعه می توانست خود تصمیم‌گیرنده نهایی باشد لیکن بر اساس اعتقاد راسخ به امر خطیر شورا واحترام متقابل به دیگر افراد حاضر در شورا از روز اول بنا را بر همکاری و وحدت قرار داده و‌در انتخاب‌هیات ریسه و رؤسای کمیسیونها با وجود داشتن اکثریت، لیکن پنجاه درصد پستها را به دیگر عزیزان تخصیص داده و نتیجه این همکاری ‌و تفاهم انتخاب شهردار با سیزده رای قاطع بوده ‌و از روز اول نیز تا‌کنون در اکثر‌مصوبات‌ و انتصابات این همراهی و همدلی وجود داشته چون اين مجموعه معتقد است خدمت به مردم شریف اهواز و رفع مشکلات شهر بر هر مسئله ی دیگری ارجحیت دارد و حاضر نیست خدمت و رفع مشکلات و تبعیضهای به ارث مانده از دوره هاى گذشته را وجه المصالحه منافع حزبی و‌گروهی خود قرار دهد!

از روز اول شروع به کار شورا و شهردار محترم تا به امروز لحظه ای از تلاش و کوشش باز نایستاده ‌و با وجود همه مشکلات وموانع مختلف ‌موجود در سرراه، کارها با تدبیر وبرنامه به جلو پیش میرود ‌و ان شاءالله در روزهای آتی مردم شاهد افتتاح چندین پروژه مهم مانند پل شهید بندر، پل ولایت، چند سرای محله و بلوار پل ششم به سمت بقایی خواهند بود.

اضافه بر اين ها، ده ها طرح، نیمه تمام رو به اتمام بوده و نيز طرح هايى جدید یا شروع شده یا در دست مطالعه می باشند. راه اندازی مجدد پروژه قطار شهری با اخذ وام از بانکهای عامل،‌ آسفالت سازی جاهای مختلفی از مناطق محروم شهر مانند ملاشیه، مندلی، شهرک پیام، و چندین و چند نقطه ديگر، شروع پروژه عظیم جاده ساحلی از انتهای کوی ملت تا ورودی اهواز از سمت شیبان، بررسی برنامه پنج ساله شهر اهواز در چندین جلسه شورای شهر و ديگر خدمات عمرانى كه در اين مدت ارائه شدند محصول عمر نه ماهه شورای پنجم و شهردار منتخب آن می باشد.

لازم بذکر است به دلیل وجود برخی اختلاف نظرها که ماهیت کار شورایی است ممکن است در این مسیر بحثهایی بین شورا و شهردار ایجاد شود ولی دليلى ندارد كه همه کارها و خدمات ارائه شده یک شبه به زیر سوال برده شود و با ناکارآمد معرفی کردن شورا و شهردار روحیه یأس ونا امیدی در جامعه ایجاد کرد. مردم شریف، خود بهترین و صادقترین داور اند ‌و اقدامات صورت گرفته را به عینه مشاهده میکنند. هر چند اعتقاد داریم در برابر لطف مردم نجیب، این خدمات‌ وکارهای صورت گرفته چیزی نیست و تا رسیدن به وضع مطلوب مسير زيادى را در پيش رو داريم.

در این مسیر به همکاری ومساعدت بیشتر استاندار محترم، نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادها و ارگان ها جهت ارائه خدمات بهتر به این شهر نیاز داریم.

در خاتمه به عنوان خادم و نماینده مردم اهواز در شورای شهر این اطمینان را به مردم می دهم اعضای محترم شورا که ماهیت وجودی خود را مدیون رأی مردم دانسته؛ لحظه ای از خدمت به مردم دریغ نخواهند کرد و با حمایت قاطع از شهردار تلاشگر اهواز تمام سعى خود را براى حل مشکلات، يكى پس از دیگری با لطف خدای سبحان و همراهی و دعاى آن ها به كار خواهند گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار