اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
همزمان با شب بیست و هفتم ماه رمضان؛
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان گفت: آئین معنوی احیا به میزبانی شهدا، با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای اهواز انجام می‌شود.
حسن نورانی اظهار داشت: در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان  با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان آئین معنوی احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه از سوی هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان برای سیزدهمین سال پیاپی در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود و خانواده‌های شهدا در کنار فرزندان خود به راز و نیاز با خداوند می‌پردازند و در فضایی نورانی با حضرت باریتعالی خلوت می‌کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان عنوان کرد: در این برنامه حجت‌الاسلام سید امین میرعلایی، از اساتید حوزه و دانشگاه در جمع خانواده شهدا سخنرانی می‌کند.

وی اضافه کرد: آئین معنوی احیا در کنار شهدا از ساعت 23 روز دوشنبه 21 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 3 بامداد روز بعد ادامه دارد که در این برنامه زیارت عاشورا و دعای ابوحمزه ثمالی قرائت می‌شود.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان بیان کرد: آخرین برنامه آئین معنوی احیا میزبانی شهدا دعای قرآن به سر است که توسط مداحان اهل بیت(ع) قرائت خواهد شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار