اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
روز گذشته گزارشی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شد که این گزارش از سوی مراجع ذیصلاح بوده مبنی بر اینکه تعرضی به دانش‌آموزان نشده است.
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هیچ تعرضی به دانش‌آموزان غرب تهران نشده است، گفت: طبق گزارش مراجع ذیصلاح کار خلاف شئونات صورت گرفته ولی تعرضی به دانش‌آموزان نشده است.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته گزارشی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شد که این گزارش از سوی مراجع ذیصلاح بوده مبنی بر اینکه تعرضی به دانش‌آموزان نشده است.

وی در عین حال گفت: کار خلاف شئونات صورت گرفته ولی آنطور که در رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های معاند آمده، نیست. آنها قضیه را به گونه‌ای دیگر ترویج داده و بزرگ‌نمایی کردند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که ناظم متعرض به دانش‌آموزان در فیلم به تعرض خود اعتراف کرده، گفت: این فرد در فیلم چنین چیزی را نگفته و حتی در اعترافاتش نیز چنین چیزی نیست.

وی گفت که کار خلاف شرع همچون نشان دادن فیلم‌های مستهجن به دانش‌آموزان صورت گرفته اما تعرضی نشده است.

زاهدی در پایان تاکید کرد که کمیسیون همچنان در حال پیگیری این موضوع است.

چند روز گذشته با انتشار فیلمی در فضای مجازی، بحث تعرض به برخی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران مطرح شد که بلافاصله مقام معظم رهبری دستور پیگیری این موضوع را دادند که به دنبال آن ناظم این مدرسه بازداشت و مدیر برکنار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار