اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
مولوی طیب ملازهی خطاب به معترضین افزود: شما در فضای مجازی به دوستان خود اطلاع دهید که کسی تجمع نکند زیرا تجمعات به این شکل کار صحیحی نیست و مطمئن باشید شلوغی و تجمعات خودسرانه دردی را دوا نمی‌کند.مسؤولان قول داده‌اند که اینها را به سزای عملشان برسانند زیرا در قانون جمهوری اسلامی ایران تجاوز به عنف اعدام است و قطعا ما به کمتر از این راضی نیستیم ولی این موضوع بستر مناسب خودش را می‌خواهد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ضمن تأکید بر رسیدگی فوری و بدون اغماض مسؤولان قضایی به حادثه اخیر در این شهر گفت: مردم برای حادثه ایرانشهر تجمع نکنند زیرا مسؤولان امنیتی قول پیگیری و برخورد داده‌اند.

به گزارش فارس، مولوی طیب ملازهی روز گذشته در جمع تجمع‌کنندگان و مدافعان حقوق دختران ایرانشهری ضمن تقبیح این حادثه گفت: انشاألله مسؤولان امنیتی عوامل این حادثه ناگوار را دستگیر خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر خطاب به معترضین افزود: شما در فضای مجازی به دوستان خود اطلاع دهید که کسی تجمع نکند زیرا تجمعات به این شکل کار صحیحی نیست و مطمئن باشید شلوغی و تجمعات خودسرانه دردی را دوا نمی‌کند.

مولوی طیب ملازهی با بیان اینکه مردم باید در این‌گونه حوادث احساسات را کنار بگذارند و کار را به مسؤولان قضایی بسپارند، گفت: مسؤولان قول داده‌اند که اینها را به سزای عملشان برسانند زیرا در قانون جمهوری اسلامی ایران تجاوز به عنف اعدام است و قطعا ما به کمتر از این راضی نیستیم ولی این موضوع بستر مناسب خودش را می‌خواهد.

روز جمعه گذشته خبری مبنی بر تعرض به 41 دختر ایرانشهری در فضای مجازی پخش شد که انتشار این خبر نظر کاربران و رسانه‌های داخلی و خارجی را به خود جلب کرد اما تاکنون مراجع قضایی آمار 41 مورد را تایید نکرده و به گفته مسؤولان امنیتی تاکنون تنها سه مورد شکایت در این زمینه مطرح شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار