اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده خوزستان:
سیده فرانک موسوی گفت: انتخابات پارلمان زنان تا نیمه دوم تیرماه در کلیه شهرستانهای خوزستان برگزار می شود.
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده خوزستان در حاشیه نشست با مشاورین زنان دستگاه اجرایی که امروز 30 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نخستین فعالیت این پارلمان ۲۴ تیرماه و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در همه ۲۷ شهرستان استان آغاز خواهد شد.  انتخابات پارلمان زنان نیز تا نیمه دوم تیرماه در کلیه شهرستانهای خوزستان برگزار می شود. 

وی هدف و ماموریت پارلمان زنان را تقویت مشارکت و نقش زنان در تصمیم گیری ها عنوان کرد و افزود: تعداد اعضای پارلمان زنان استان جمعا ۱۰۰ نفر است و تعداد اعضای پارلمان زنان در شهرستانها به تناسب جمعیت هر منطقه تعیین می شود.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: در این پارلمان 25 قشر از بانوان فعال اجتماعی از جمله معلمان، دانشگاهیان، مدیران دولتی و غیردولتی، نظامهای حرفه ای، اصناف، شوراها، دهیاریها، کشاورزان، بسیج، حوزه های علمیه و شوراهای محلات حضور دارند.

موسوی خاطرنشان کرد: در ایجاد پارلمان زنان اسناد فرادستی همچون سند چشم انداز، قانون اساسی، برنامه ششم توسعه و سیاستهای کلان مقام معظم رهبری و اولویتهای دولت دوازدهم در حوزه خانواده ملاک عمل بوده و تلاش می شود از این طریق، تصمیم گیری ها در حوزه زنان و کارگروه بانوان و خانواده، پخته تر، بدیعتر و با آثار گسترده تری انجام شود.

وی ادامه داد: زنان شایسته و توانمند فراوانی در سطح جامعه داریم اما بعضا نتوانسته اند شایستگی های خود را نشان دهند. با این وجود در چارچوب فعالیت دولت تدبیر و امید فرصتی ایجاد شد تا حداکثر استفاده برای نهادسازی در حوزه زنان محقق شود و این مطالبه گری در نهایت شکل رسمی به خود گیرد. 
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment خانم موسوي چه مايتي در مدت تصدي اين پست براي زنان داشتيد ؟توانستيد پيگيري كنيد يك مدير كل زن توي استان يا معاون مدير كل براي زنان شايسته استان بگيريد ؟؟؟؟
شما هم فقط بدنبال پست خودتان هستيد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار