اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
مهاجم تیم ملی بعد از چند دقیقه اشک ریختن در شرایطی که قصد داشت محل نشست خبری را ترک کند در پاسخ به این سوال که چه کسی فکر می کند تو تلاش نمی کنی، افزود: مردم. از من بی دلیل انتقادات زیادی می شود. آنها نمی دانند من چقدر تلاش می کنم. اگر مردم ناراضی باشند، بعد از جام جهانی به تیم ملی نخواهم آمد.
ستاره تیم ملی ایران در شرایطی که اشک می ریخت از انتقادات در فضای مجازی گلایه کرد.

ورزش 3 نوشت: سردارآزمون در پایان دیدار با اسپانیا در جمع خبرنگاران درباره دیدار سخت تیم ملی و شکست برابر ماتادورها گفت: بازی سختی برابر اسپانیا داشتیم. آنها تیمی قدرتمند و متشکل از بازیکنان بزرگ هستند. تلاش کردیم تا برابر آنها بازنده نباشیم اما شانس یار ما نبود و آنها موفق به گلزنی شدند.

مهاجم تیم ملی درباره شانس تیم ملی برای صعود از این مرحله افزود: ما یک بازی برابر پرتغال داریم و با تمام تمرکز برای این بازی آماده می شویم. برای صعود صد در صد شانس داریم و البته هر سه تیم شانس دارند. مطمئنا به پرتغال نخواهیم باخت و همه تلاش خود را می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

آزمون در واکنش به این موضوع که چرا بعد از بازی اشک می ریخت در حالی که همه از نتیجه بازی راضی بودند، خاطر نشان کرد: من خیلی گله دارم. آنها فکر می کنند من اصلا تلاش نمی کنم.

مهاجم تیم ملی بعد از چند دقیقه اشک ریختن در شرایطی که قصد داشت محل نشست خبری را ترک کند در پاسخ به این سوال که چه کسی فکر می کند تو تلاش نمی کنی، افزود: مردم. از من بی دلیل انتقادات زیادی می شود. آنها نمی دانند من چقدر تلاش می کنم. من و همه تیم به روسیه آمدیم که مردم را شاد کنیم و در مقدماتی نیز تلاش کردم تا مردم را شاد کنم. مردم می خواهند من را بشکنند. من آدم بازنده ای نیستم و دلم به حال خودم می سوزد. اگر مردم ناراضی باشند، بعد از جام جهانی به تیم ملی نخواهم آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار