اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
تغییر و جابه جایی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان صحت ندارد;
حسینی: حسن زاده از مدیران با کیفیت و با کفایت وزارتخانه در خوزستان است که به هیچ وجه بحث تغییر و جابجایی وی از استان موضوعیت ندارد و وزارتخانه هیچ تصمیمی در این رابطه ندارد.
شوشان: سید علی حسینی مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت و معاونین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته در سفری دو روزه به اهواز خرمشهر و آبادان از چند واحد تولیدی و شهرکهای صنعتی بازدید کردند وی و هیات همراه ضمن توجه به شرایط موجود حوزه صنعت و خصوصاً شرایط ارزی واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

همچنین مقرر شد که برای برون رفت از مشکلات ، مسائل با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و معاونین تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

سید علی حسینی از اعضای کمیسیون انتصابات وزارتخانه در نشست جداگانه ای با حسن زاده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونین و روسای ادارات و جمعی از کارشناسان در محل سالن جلسات سازمان یاد شده ضمن بیان مشکلات موجود و گزارشات عملکرد هریک از معاونت های تخصصی و نیز گزارش برنامه های آینده سازمان توسط حسن زاده اظهار داشت، مهندس حسن زاده از مدیران با کیفیت و با کفایت وزارتخانه در استان و مورد وثوق می باشد که به هیچ وجه بحث تغییر و جابجایی وی از استان خوزستان موضوعیت ندارد و وزارتخانه هیچ تصمیمی در این رابطه ندارد. 

وی تاکید نموده نامبرده از مدیران با تجربه و فعال و متخصص می باشد و مورد تایید وزیر صنعت ، معدن و تجارت است، بنابراین اینگونه خبرها در خصوص تغییرات در خوزستان از نظر وزارتخانه کاملاً بی اساس است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار