اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
امام جمعه موقت اهواز در شورای اداری استان خوزستان:
آیت الله حسن زاده: وضعیت موجود در کشور موقعیت حساسی است و امروز دشمن یک جنگ اقتصادی را بر علیه کشور شروع کرده است.
به گزارش شوشان آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در شورای اداری استان خوزستان بیان کرد: وضعیت موجود در کشور موقعیت حساسی است و امروز دشمن یک جنگ اقتصادی را بر علیه کشور شروع کرده است. دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی هستند که ما باید خلاف آن را ثابت کنیم.

وی افزود: ما خوزستانی ها 8 سال جنگ نظامی را تجربه کردیم و وجه مشترک آن این است که دشمن همه توان خود را برای آن گذاشته است تا ما را نابود کند و فرق جنگ اقتصادی امروز با جنگ نظامی این است که دشمن از داخل به دنبال ضربه زدن است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: ما باید با تمام توان به جنگ دشمن برویم، دولت همه تلاش خود را انجام داده است. همچنین می بایست فضای مجازی را یک نعمت بدانیم نه تهدید، زیرا که همه مدیران را مانند یک آکواریوم یا اتاق شیشه ای روبروی مردم قرار می دهد که می توان عملکرد آنها را نقد کرد.

آیت الله حسن زاده یاداور شد: بیاید در کنار همه کمبودها، زیبایی های خوزستان را نشان دهیم و بدنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم نباشیم.

وی تصریح کرد: تمام روسأی جمهور در کشور به خوزستان اهتمام و علاقه داشتند و بدنبال ارتقای خوزستان بوده اند اما این علاقه در میان مدیران میانی وجود نداشت اما امروزه این علاقه در مدیران میانی دیده می شود. امیدواریم نسبت به خوزستان توجه بیشتری داشته باشند.




















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار