اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
محمدیان:
عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از بی توجهی دولت به وضعیت فعلی بازار مسکن و رشد ۳۰ درصدی نرخ ها، گفت: وزیر راه وشهرسازی پاسخ قانع کننده ای در خصوص چرایی وضعیت فعلی بازار ندارد.
اقبال محمدیان با انتقاد از وضعیت فعلی بازار مسکن و حبابی شدن نرخ ها در این بازار، گفت: متاسفانه مسکن اسیر بی برنامه گی دولت شده و نتیجه آن اکنون در بازار مشهود است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دعوت کمیسیون عمران مجلس از وزیر راه و شهرسازی در خصوص بررسی وضعیت بازار مسکن، تصریح کرد: متاسفانه وزیر راه هیچ پاسخ قانع کننده درباره وضعیت فعلی بازار ندارد.

رشد 30 درصدی نرخ مسکن در یک سال گذشته

محمدیان با بیان اینکه از اسفندماه سال 95 تا اسفندماه سال 96 مسکن بیش از 30 درصد در کشور درگیر افزایش قیمت شده است، افزود: متاسفانه ضعف نظارت ها حباب قیمت مسکن در بازار را روز به روز بزرگ تر کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه بی توجهی دولت به اجرای طرح مسکن اجتماعی مشکلات عدیده ای را برای این بخش ایجاد کرده است، گفت: عدم تولید مسکن به ویژه برای اقشار ضعیف جامعه توازن میان عرضه و تقاضا را برهم زده است.

بی توجهی دولت به اجرای طرح مسکن اجتماعی در تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر نیز دیده می شود

وی با بیان اینکه دولت ضمن بی توجهی به اجرای طرح مسکن اجتماعی نسبت به تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر نیز غفلت می ورزد، افزود: در سال های اخیر نیمه کاره رها شدن واحدهای مسکن مهر سرمایه های مردم را هدر داده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه بیش از یکصد میلیارد تومان هزینه های انجام شده برای مسکن مهر در دو شهر رامهرمز و رامشیر با بی توجهی دولت نسبت به تکمیل آن ها در حال نابودی است، گفت: متاسفانه دولت اعتقادی به تکمیل طرح مسکن مهر نداشته که این خود عامل اصلی هدر رفت بیت المال است.

تاکید مجلس بر ضرورت تکمیل واحدهای مسکن مهر

وی با یادآوری سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به حوزه انتخابیه اش، تصریح کرد: با وجود اینکه تکمیل این طرح مورد تاکید مجلس نیز بوده؛ اما در استان های مختلف واحدهای نیمه تمام به وفور دیده می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت ورود ضربتی دولت به حوزه تنظیم بازار مسکن تاکید کرد و گفت: ادامه رویه فعلی به صلاح نبوده و قیمتها را بیش ازپیش حبابی خواهد کرد./
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار