اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص مطرح کردن طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور گفت: حمله به روحانی در شرایط فعلی کار غیر واقع بینانه است او پاسخ روشنی به کسانی که آرزوی استعفایش داشتند داد.
محمد کیانوش‌راد درباره مطرح شدن بحث عدم کفایت رئیس‌جمهور و استعفاء دولت گفت: نباید اشتباه کرد،‌ حمله به روحانی در شرایط فعلی کار غیرواقع‌بینانه‌ای است. انتقاد از دولت درست است اما تندکردن انتقادات باتوجه به مجموعه شرایط پیش‌رو کار ناصحیحی است.

وی خاطرنشان کرد: روحانی با انواع و اقسام موانع داخلی و خارجی روبه‌رو است و در این شرایط به برخی از انتقاداتی که از سوی برخی از اصلاح‌طلبان به روحانی می‌شود، می‌بایست هشدار داد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که بدون تردید بخشی از مشکلات هم به تیم اقتصادی روحانی  بازمی‌گردد، گفت: سهم دولت در مقابل حجم موانع چندان قابل توجه نمی‌نماید،‌ بدیهی است جناح افراطی اصولگرایان و کسانی که بعضا ردپای آن‌ها در تحرکات اخیر شاهد هستیم مایل به طرح استعفاء و کوتاه آمدن دولت در ادامه فعالیت‌ها  هستند. 

وی ادامه داد: اما دولت با تغییر در سیاست‌های اقتصادی و شفاف سخن گفتن با مردم می‌تواند فضای عمومی کشور را در جهت آرامش در این شرایط اقتصادی کنترل نماید.

کیانوش راد درخصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور عنوان،کرد: موضع رئیس‌جمهور یک موضع کاملا شفاف و قاطعی در این جهت بوده است و کناره گیری از مسئولیت معنایی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: دولت باید از تمامی ابزارهای خود در جهت پیگیری برنامه‌های خود استفاده کند و  اصولا قهر کردن و کنار کشیدن معنایی ندارد، بدین جهت ریاست جمهور بسیار روشن به کسانی که آرزوی کنار کشیدن دولت را دارند پیام صریح  خود را اعلام کردند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: دولت باید بایستد و با قاطعیت و شفافیت نسبت به تصحیح برخی از برنامه‌های خود اقتصادی خود مبادرت ندارد.

ایلنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار